Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief
Zelfscan Emté

Emté-klant scant en betaalt met smartphone

19 april 2013 - 14:36ActueelCloud & InfrastructuurCentricMotorola
Sander Hulsman
Sander Hulsman
Chief Digital Content

Ict-dienstverlener Centric gaat voor Emté Supermarkten in dertig filialen het MY-Scan-zelfscansysteem implementeren. Dit systeem is ontworpen door Re-Vision waarbij de handscanners worden geleverd door Motorola Solutions. Naar verwachting gaat een groot aantal filialen al voor de zomer live.

Met de implementatie van de zelfscanoplossing zet Emté, onderdeel van Sligro Food Group, een grote stap voorwaarts in het verhogen van het serviceniveau richting zijn klanten. Het zelfscansysteem komt binnenkort ook op de smartphone beschikbaar, waardoor de klanten van Emté straks met hun mobiel hun boodschappen scannen en afrekenen.

Behoud van caissières

‘Emté positioneert zich als klantvriendelijke supermarkt met bovendien het lekkerste assortiment van Nederland’, zegt Johan van Heerebeek, commercieel directeur bij Emté Supermarkten. ‘Binnen deze positionering past onze keuze om zelfscanning te combineren met behoud van caissières. Uit de evaluatie van de testperiode in drie vestigingen blijkt de klant juist dit aspect enorm te waarderen. De acceptatie van zelfscanning is fantastisch gebleken. Om die reden besluiten we nu verder uit te rollen.’

‘Emté Supermarkten doet er alles aan om zijn positie als meest klantvriendelijke supermarkt 2012 te behouden en investeert daarom continu in innovatieve toepassingen om de consument van vandaag tevreden te stellen’, zegt Joost Vugts, salesmanager bij Centric. ‘Zo heeft de supermarktketen nu een goede basis voor een omni-channel strategie, omdat het Centric StoreWorld-kassasysteem van Emté is geïntegreerd met het MY-Scan-platform.’

Meer over

Smartphones

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Opgerolde online-drugsmarkt gebruikte Nederlandse infrastructuur

    Nationale Politie
    ActueelOverheid

    Politie tijdens NAVO-top beter voorbereid op uitval van C2000

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Europese it moet nú regie pakken

    OpinieData & AI

    Maak ai saai!

    ActueelData & AI

    Cisco sorteert voor op komst van ai-agenten

    AchtergrondData & AI

    Nvidia lanceert 20 nieuwe ai-fabrieken in Europa, maar passeert Nederland

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs