Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Cleardrop verbetert X-Channel Retail Solution

21 augustus 2013 - 23:00ActueelData & AIMagentoOpenbravo
externe partij
externe partij

Met Cleardrop's vernieuwde volledig geïntegreerde web-based retailoplossing hebben mkb-retailers nu de beschikking over middelen die tot voor kort slechts nog voor hun grotere broers beschikbaar waren. Een volledig geïntegreerde erp, kassa, webshop, magazijn en loyaliteits-oplossing maakt een snelle integratie van een volledig retailketen in drie maanden mogelijk en de retailer is daarmee in één klap gereed is voor de toekomst, zegt de ontwikkelaar.

Cleardrop timmerde al enkele jaren aan de weg met implementatie van Openbravo ERP webbased-oplossingen. Volledige integratie met Magento eCommerce was op dat moment al gerealiseerd. Alle product en voorraadgegevens worden vanuit erp inclusief prijs, promoties, meta-data en foto’s naar de webshop gestuurd en staan direct online. Nieuwe klanten en orders worden teruggeven aan de centrale database in erp van waaruit verder fulfillment plaatsvind.

In samenwerking met het Spaanse Openbravo en wijndetailist Grapedistrict is een volledige integratie gerealiseerd tussen grafisch aantrekkelijke web-based kassasystemen (Openbravo webPOS) en de centrale boekhoudingen, orderboek en magazijnbeheer gerealiseerd. Door verder inpassing van SweetTooth loyalty heeft de retailer nu de beschikking over een eigen loyaliteitsprogramma. Middels slimme segmentatie zijn klanten via campagnes en promoties te benaderen met een beter conversiepercentage dan voorheen.

Hoofdkantoor en alle franchisers zijn nu met elkaar verbonden en de transparantie is daardoor toegenomen. Uniek is dat de volledige oplossing in de cloud draait. Na een jaar ontwikkeling is de oplossing klaar en beschikbaar voor de markt.

Meer over

Business Intelligence

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Computable.nl

    In detail: succesvolle AI-implementaties

    Het implementeren van kunstmatige intelligentie (AI) biedt enorme kansen, maar roept ook vragen op. Deze paper beschrijft hoe je als (middel)grote organisatie klein kunt starten met AI en gaandeweg kunnen opschalen.

    Meer lezen

    AchtergrondData & AI

    Sam Altman (OpenAI): ‘Just do it: bedrijven moeten ai nu omarmen’

    ActueelCarrière

    Kort: Ernst-Jan Stigter directeur Sopra Steria Nederland, nepmails namens de NCSC (en meer)

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Apple bepaald geen voorloper met ai

    OpinieData & AI

    Maak ai saai!

    ActueelData & AI

    Cisco sorteert voor op komst van ai-agenten

    AchtergrondData & AI

    Nvidia lanceert 20 nieuwe ai-fabrieken in Europa, maar passeert Nederland

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs