Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief
Koffiemachine

Centric helpt Coffee Fresh naar Dynamics CRM

06 november 2013 - 09:17ActueelData & AICentric
Sander Hulsman
Sander Hulsman

Ict-dienstverlener Centric heeft voor koffie- en soepmachineleverancier Coffee Fresh Westhoff een nieuw klantbeheersysteem geïmplementeerd op basis van Microsoft Dynamics CRM 2011. Coffee Fresh Westhoff zocht een crm-oplossing die het gehele salesproces optimaal ondersteunt.

Coffee Fresh wilde meer inzicht in zijn markt en zo grip en sturing op het salesproces beter mogelijk maken. Een goede integratie met zowel het huidige als eventuele toekomstige erp-systemen was hierin een vereiste. Ook vroeg Coffee Fresh om een structurele oplossing voor de vele repeterende werkzaamheden die komen kijken bij het creëren, verspreiden en monitoren van documenten.

Breder perspectief

Voor de implementatie van de gewenste crm-oplossing koos Coffee Fresh begin 2013 voor Centric, vanwege de ervaring en het brede portfolio van Centric. ‘Als totaalleverancier is Centric in staat mee te denken over de automatiseringstoekomst van Coffee Fresh’, meent Hugo Nienhuis, projecten- en kwaliteitscoördinator bij Coffee Fresh. ‘Centric heeft behalve van crm ook kennis van erp, e-commerce en intranetoplossingen en is daarom in staat het crm in een breder perspectief te plaatsen.’

De door Centric ontwikkelde oplossing maakt zoveel mogelijk gebruik van de standaardfunctionaliteiten van Microsoft Dynamics CRM 2011. Bovendien is het systeem zo geïmplementeerd dat ontsluiting van de informatie uit huidige en toekomstige erp-systemen goed werkt. Het beheren van klant- en prospectinformatie is eenvoudiger en gestructureerder.

Automatisch documenten aanmaken

Ook hebben Centric en Coffee Fresh diverse specifieke processen en rapportages ontwikkeld waarmee de salesafdeling zijn klanten efficiënter en professioneler kan voorzien van een passend aanbod. Voor het automatisch aanmaken van documenten heeft Centric samengewerkt met CRMconnectors om het door hen ontwikkelde DocumentConnect in de oplossing te integreren. Het aanmaken en beheren van documenten is hiermee een eenvoudig en geautomatiseerd proces geworden.

Meer over

ECMMicrosoft Dynamics

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Computable.nl

    In detail: succesvolle AI-implementaties

    Het implementeren van kunstmatige intelligentie (AI) biedt enorme kansen, maar roept ook vragen op. Deze paper beschrijft hoe je als (middel)grote organisatie klein kunt starten met AI en gaandeweg kunnen opschalen.

    Meer lezen

    Handen, samenwerken, fusie
    ActueelOverheid

    Meer regie en samenwerking bij digitalisering overheid

    grens België - Nederland
    ActueelData & AI

    Ai in de Benelux: veel strategie, weinig uitvoering

    Jacob Spoelstra argwanend
    OpinieData & AI

    Spoelstra Spreekt: Veel te laat

    Europese Unie
    AchtergrondData & AI

    Wake-up call voor inkopers ai

    ActueelCarrière

    Kort: Brunel viert 50ste verjaardag, Wortell wint gunning veiligheidsregio (en meer)

    ActueelCarrière

    Kort: reorganisatie bij TomTom, investeringen in ai betaalt zich snel uit (en meer)

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Ontdek de toekomst van IT-support en m...

    Op 16 september 2025 vindt in de Jaarbeurs in Utrecht een gloednieuw event plaats dat volledig is gericht op IT-professionals:...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs