Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Omnichannel predictive analytics van Pegasystems

15 september 2015 - 09:22ActueelData & AIPegasystems
externe partij
externe partij

Pegasystems kondigt de beschikbaarheid aan van zijn Customer Decision Hub, waaronder predictive analytics, Next-Best Action en realtime event streaming, binnen de volledige suite van crm-applicaties. Deze bestaat onder meer uit Pega Marketing, Pega Sales Automation en Pega Customer Service. Voor het eerst kunnen bedrijven in realtime anticiperen op veranderende behoeften van de klant tijdens iedere fase van de customer journey en via elk kanaal.

Consumenten gaan steeds meer uit van een gepersonaliseerde omnichannel-benadering, ongeacht hoe, wanneer en waar zij contact hebben met een organisatie. Of ze nu marketingmateriaal downloaden op hun mobiele apparaat, een gepersonaliseerde offerte ontvangen van een sales professional of telefonisch een factureringsprobleem oplossen via een medewerker van het contactcenter. De realiteit is echter dat de meeste organisaties worden beperkt door verzuilde business units en geïsoleerde klantspecifieke informatie en processen. Dit resulteert in slechte en inconsistente klantervaringen. Erger nog, deze gegevens zitten vaak opgeslagen in statische crm-applicaties die niet de mogelijkheid hebben om data dynamisch om te zetten in nuttige informatie voor een meer persoonlijke interactie.

Met behulp van Pega-crm-applicaties kunnen bedrijven klantgegevens realtime analyseren vanuit marketing, sales en klantenservice en krijgen zij suggesties over de best mogelijke actie richting de klant op elk moment binnen de contactcyclus. Dankzij Pega’s Customer Decision Hub passen crm-applicaties zich met behulp van zelflerende modellen voortdurend aan zodat de voorgestelde actie aansluit op de veranderende voorkeuren van de klant.

De nieuwe analysemogelijkheden binnen de Pega CRM-applicatie suite:

• Realtime event detectie in Pega Marketing: marketeers kunnen met deze nieuwe functie proactief marketingacties opzetten gebaseerd op ‘big data’ informatiestromen en gedragspatronen van klanten.
• Predictive analytics in de nieuwe Pega Sales Automation mobiele app: medewerkers in de buitendienst hebben nu ook tijdens interactie met potentiële klanten op locatie de next-best-action beschikbaar via hun Pega Sales Automation mobiele app.
• Geïntegreerd Next-Best-Action dashboard in Pega Customer Service: medewerkers van de klantenservice kunnen de mogelijkheden van Pega’s Customer Decision Hub direct benutten in de Pega Customer Service applicatie om hen te begeleiden tijdens elke interactie.

Meer over

AppsBusiness Intelligence

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Beveiliging van AI in de praktijk

    AI is hot, maar de praktijk binnen grote organisaties blijkt weerbarstig. Stop met brandjes blussen; zo schaal en beveilig je met succes.

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Eén reactie op “Omnichannel predictive analytics van Pegasystems”

    1. Johan Duinkerken schreef:
      21 september 2015 om 09:55

      Dit artikel is werkelijk waar niet weg te haggelen zo gort en gort droog.

      Login om te reageren

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialSecurity & Awareness

    Cybersec Netherlands 2025 – Programma...

    Keynotes over cloud, AI en geopolitiek: het programma van Cybersec Netherlands raakt de kern van digitale weerbaarheid

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Kompas
    AchtergrondCarrière

    Hrm op een kruispunt: ai moet strategisch kompas worden, geen bijrijder

    Overname M&A
    ActueelData & AI

    Ict-overnames in Nederland goedkoper dan elders in het Westen

    Jacob Spoelstra blazen vermoeiend
    ChannelOverheid

    Spoelstra Spreekt: Van het kastje

    inhaalrace behind the curve
    ActueelGovernance & Privacy

    Kort: Euro-tech steunt DSA, ciso’s behind the curve, massaclaim labhack loopt in miljoenen (en meer)

    Copilot
    ActueelSecurity & Awareness

    Microsoft Copilot liet geheime toegang tot bedrijfsdata toe 

    AchtergrondCarrière

    Gazonnetje of golfbaan maaien via de cloud

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • – Phishing
    • – Ransomware

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs