Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Manhattan Associates introduceert POS-oplossing

18 september 2015 - 14:39ActueelCloud & InfrastructuurManhattan Associates
externe partij
externe partij

Manhattan Associates heeft de beschikbaarheid aangekondigd van een volledig geïntegreerd omnichannel Point-of-Sale- (POS) en Clientelingoplossing. Deze oplossing is ontworpen om verschillende toepassingen in een mobiele verkoopoplossing te verenigen. Het stelt retailers in staat om verschillende mobiele toepassingen te beheren en meerdere integratiepunten te onderhouden.

Winkelmedewerkers kunnen met de POS-oplossing van Manhattan Associates een consistente, gepersonaliseerde verkoopervaring en dienstverlening bieden, via zowel digitale als fysieke kanalen. Winkelmedewerkers krijgen toegang tot een online productcatalogus die automatisch wordt aangevuld met de aankoopgeschiedenis, wensenlijstjes, winkelmandjes en retourhistorie van de klant. Deze functie maakt het eenvoudig om beschikbare voorraad aan te boren. Hiermee nemen de kansen voor winkelmedewerkers om meer te verkopen toe. Tevens kunnen zij betalingen voor alle bestellingen in één transactie accepteren, waaronder creditcard, contante betalingen of mobiele betalingen.

Manhattan’s POS-oplossing helpt retailers bij de het retouneren van omnichannelbestellingen. De POS-oplossing levert een configuratieset die retoursituaties kan behandelen met zo min mogelijk ongemak. Winkelmedewerkers hebben nu de mogelijkheid om retourzendingen te accepteren, ongeacht het kanaal waar de bestelling is geplaatst of de manier waarop de klant het geld terug wil.

De oplossing biedt native integratie met Manhattan’s Enterprise Order Management. Enterprise Order Management is een modern platform voor omnichannelretail en ondersteunt klantinteracties, voorraadbeheer, order fulfilment en het orkestreren van orders voor alle verkoopkanalen.

Meer over

Universal CommunicationsVirtualisatie

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Europese it moet nú regie pakken

    OpinieData & AI

    Maak ai saai!

    ActueelData & AI

    Cisco sorteert voor op komst van ai-agenten

    AchtergrondData & AI

    Nvidia lanceert 20 nieuwe ai-fabrieken in Europa, maar passeert Nederland

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Meer spreiding datacenters door knelpunten

    ActueelCarrière

    Kort nieuws: Netcompany verhuist naar de Hofstad, meer omzet Besi, Fugaku snelste super (en meer)

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs