Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Xtandit zet sterker in op managed print services

26 januari 2016 - 12:204 minuten leestijdAchtergrondData & AIXtandit
Birgit Bunt
Birgit Bunt

Channelweb zet de winnaars van de Channel Awards 2015 in het zonnetje. De partijen die in november 2015 een Channel Award in de wacht wisten te slepen, vertellen in losse interviews over het winnen van de prijs en de plannen van het bedrijf voor het komende jaar. Xtandit won in de resellercategorie de award voor Specialized Reseller of the Year. Edwin Jongsma, commercieel directeur bij Xtandit, legt uit hoe het bedrijf de groeiende behoefte aan storage de komende jaren helpt vorm te geven.

Wat betekent het winnen van een Channel Award voor jullie?

Dat is iets waar wij enorm trots op zijn. Je wordt ten eerste al niet zomaar genomineerd. Een nominatie betekent al dat iemand vindt dat je ergens in bent uitgeblonken. Als je de award dan ook nog wint, dan is dat natuurlijk geweldig voor alle medewerkers in het bedrijf. Hun inspanningen worden beloond met een mooie Channel Award. Daarnaast is dit iets waarmee we aan huidige en toekomstige klanten kunnen aantonen dat wij onderscheidend in de markt zijn.

Hoe hebben jullie de avond ervaren?

Ik heb de award in ontvangst mogen nemen en ik ben hartstikke positief over de avond. Er was een goede opkomst, het was goed georganiseerd in een mooie ruimte. Tussen de gangen door werden de awards uitgereikt en elke winnaar kreeg de mogelijkheid iets te zeggen. Het was een leuke avond om te netwerken en om bij te praten met mensen die je minder vaak ziet. 

Wat hebben jullie het afgelopen jaar gedaan wat jullie onderscheidend maakt in het kanaal?

Zover ik weet, zijn wij door Xerox Nederland aangedragen in de categorie Specialized Reseller of the Year. Hun motivatie daarvoor was met name de samenwerking die wij opzoeken om gezamenlijk tot een maximaal resultaat en operational excellence te komen. Ik denk dat dat vandaag de dag heel belangrijk is, omdat je met alle partners werkt voor het ontwikkelen van een eindoplossing. De mate waarin je dat doet, bepaalt je succes. Je kan niet alles alleen en daarom is het belangrijk goede partners om je heen te verzamelen, waarmee je je positie kan versterken.

Wat gaan zijn jullie plannen voor 2016?

Ons plan is om meer te focussen op managed print services, één van onze specialisaties. Daarmee kunnen klanten printers op afstand beheren. Het is voor organisaties nieuw om niet alleen te kijken naar de infrastructuur, maar ook te kijken hoe prints tot stand komen. Je kijkt daarbij dus meer naar de bedrijfsprocessen en naar wat de behoeften zijn bij printen. Eigenlijk kan je zeggen dat wij klanten helpen om minder te printen. Wij bekijken hoe organisaties de rol van een document anders kunnen inrichten in een bedrijfsproces. Je kan namelijk je ogen niet sluiten voor de digitale ontwikkelingen, waardoor minder papier gebruikt hoeft te worden. Veel klanten worstelen er nog mee hoe ze dat moeten aanpakken, dus wij helpen ze daarbij. Daarom gaan we dit jaar ons al rijke solutions assortiment verder uitbreiden met nieuwe software oplossingen rondom het vraagstuk digitaliseren van informatie en documenten.

Wat gaan jullie op ICT-gebied betekenen voor het verkoopkanaal?

We streven na devices binnen een organisatie beter aan te laten sluiten op bedrijfsapplicaties, zodat het mogelijk wordt om meer digitaal te werken. Maar op het moment dat wij bij onze klanten digitaal werken meer promoten, komt er aan de ict-kant meer behoefte om storage-oplossingen uit te breiden. Alles wat op papier staat, wordt dan immers digitaal opgeslagen. Wij helpen organisaties daarom de groeiende behoefte naar storage de komende jaren vorm te geven. Met een document management systeem (dms) kunnen organisaties digitale informatie beter structureren en hiermee data reduceren. Veel digitale documenten staan vaak in meervoud opgeslagen en dat is simpel op te lossen met een dms.

Hoe gaan jullie ervoor zorgen dat jullie volgend jaar opnieuw een Channel award winnen?

We hopen dit jaar met dezelfde passie en energie weer onze doelstellingen te realiseren en hopelijk worden we dan weer genomineerd en gaan we weer winnen.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Computable.nl

    In detail: succesvolle AI-implementaties

    Het implementeren van kunstmatige intelligentie (AI) biedt enorme kansen, maar roept ook vragen op. Deze paper beschrijft hoe je als (middel)grote organisatie klein kunt starten met AI en gaandeweg kunnen opschalen.

    Meer lezen

    Handen schudden
    ActueelData & AI

    Xtandit koopt document-tak Pink Elephant

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs