Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief
Real-Time Speech Analytics van Verint optimaliseert klantbetrokkenheid door inzet van Actionable Intelligence

Verint verrijkt Real-Time Speech Analytics

02 september 2016 - 13:36ActueelSoftware & Development
externe partij
externe partij

Verint Systems breidt zijn Real-Time Speech Analytics-oplossing verder uit. Met deze software zijn klantcontacten al tijdens telefoongesprekken te analyseren op basis van gespreksindicatoren. Geavanceerde analytics-oplossing helpt klantcontactcenters naar positieve resultaten, inclusief ondersteuning van compliance en andere organisatorische initiatieven.

De nieuwe software biedt organisaties de mogelijkheid om proactief te opereren en voor wat betreft de interactie met klanten kansen te herkennen. De mogelijkheid om direct in te grijpen in gesprekken, biedt de kans om klantvragen vaker direct volledig te beantwoorden. Dat verbetert de klantervaring en verhoogt de klanttevredenheid en loyaliteit.

De geavanceerde rules engine in Verint Real-Time Speech Analytics identificeert de aan- of afwezigheid van woorden of zinnen, en het sentiment dat de klant uitdrukt. Op basis van regels in de engine en nabijheidscondities van wel of niet uitgesproken woorden biedt de software callcenter-agents de juiste contextuele hulp.

Het gebruiken van realtime inzicht van interacties op het moment dat ze plaatsvinden, biedt customer service-professionals de informatie die ze nodig hebben om klantinteracties te ondersteunen en te zorgen voor succesvolle uitkomsten.

Real-Time Speech Analytics is direct ingebouwd in de Verint-recorder. Dat maakt het voor Verint-klanten eenvoudig om de oplossing in te zetten tegen een lagere cost of ownership. De oplossing maakt gebruik van Verints nieuwe, speciaal gebouwde speech engine die fonetische herkenning combineert met volledige gesprektranscripten. Geavanceerde taalherkenning biedt organisaties het snelle en accurate inzicht dat ze nodig hebben.

Klanten profiteren van de mogelijkheden van Verint Speech Analytics door eerst gedragspatronen te herkennen en te verbeteren, en deze kennis vervolgens te benutten voor het creëren van advies en regels voor real-time speech analytics.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Resultaatgericht Samenwerken (RGS).

    RGS is een gestructureerde methode die vastgoedprofessionals direct ondersteunt bij kwaliteitsverbetering, kostenefficiëntie en verduurzaming.

    Computable.nl

    De principes van cloud-native techniek

    Cloud-native technologieën voegen flexibiliteit, schaalbaarheid en beveiliging toe en verlagen de operationele kosten voor de IT-omgeving. Hoe dragen Kubernetes, KEDA en AKS hieraan bij?

    Meer lezen

    AchtergrondData & AI

    ILT heeft nieuw taxitoezichtsysteem op de rit

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Kort: WBSO populair bij ict-bedrijven, 6 cloudtrends Gartner, EU-alternatief voor CVE-database VS

    ActueelData & AI

    Lleverage ontvangt drie miljoen voor ‘vibe automation’

    ActueelSoftware & Development

    Nu al veertien transacties voor Total Specific Solutions

    AchtergrondData & AI

    Een stortvloed aan ai-tools; ServiceNow drinkt zijn eigen champagne

    ActueelOverheid

    Dictu sluit applicatiecontract met CGI, IBM, Sogeti, Sopra Steria, TCS en Circle8

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs