Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Seven-Winds introduceert Call Script Manager als add-on voor Microsoft System Center Service Manager

12 november 2010 - 13:35ActueelInnovatie & TransformatieSeven-Winds

Seven-Winds heeft een product gelanceerd genaamd Call Script Manager. Dit is een zogenaamde add-on voor Microsoft System Center Service Manager. Seven-Winds Call Script Manager integreert volledig in System Center Service Manager en maakt het mogelijk ieder incident binnen Service Manager te voorzien van de correcte, consistente informatie.

Seven-Winds Call Script Manager voorziet de servicedeskmedewerker van een specifiek scherm waarin alle voor de call noodzakelijke informatie op consistente wijze opgenomen kan worden.
Call scripts kunnen eenvoudig worden aangepast of gemaakt met behulp van de Seven-Winds Call Script Builder.

Praktijkervaring
Seven-Winds maakte vanuit haar eigen expertise al gebruik van System Center Service Manager. De kwaliteit van de registratie van het incident evenals de tijd tot oplossing van het incident bleek echter afhankelijk van de servicedeskmedewerker. Om enerzijds de kwaliteit te verhogen en anderzijds de tijd tot oplossing te verkorten ontwikkelde Seven-Winds zogenaamde call scripts. Een call script bestaat uit een vooraf gedefinieerde lijst van vragen en oplossingen die per categorie worden ingedeeld. Aan de hand van de vragen en antwoorden in het call script kan bijvoorbeeld de oorzaak van een print-probleem eenvoudig en snel worden vastgesteld en de oplossing worden toegepast of doorgegeven aan de tweedelijns medewerker.

Visie en strategie
De oplossing van call scripts heeft zich in de praktijk bewezen en was aanleiding voor Seven-Winds het verder te ontwikkelen tot een product. Hierdoor is de oplossing beschikbaar gekomen voor alle organisaties die System Center Service Manager gebruiken voor hun IT Service Management. Door het toevoegen van Call Script Manager wordt de tijd van oplossing verkort, de support-kosten verlaagd, de efficiëntie van de servicedesk en de klanttevredenheid verhoogd.

Over Seven-Winds: Microsoft Alliance partner – System Center
Seven-Winds is opgericht in februari 2001 en is één van de specialisten op het gebied van System Center. Zij heeft een jarenlange relatie met Microsoft Corporation en daardoor veel expertise en kennis hiervan opgebouwd. Seven-Winds is betrokken bij de Microsoft Technology Adoption Programs (TAP) voor alle System Center producten. Seven-Winds heeft een trackrecord van een aantal jaren opgebouwd, waarin vele belangrijke showcases voor Microsoft zijn gevormd in het hogere marktsegment met producten als: Configuration Manager, Operations Manager, Data Protection Manager en Service Manager.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Dit is de weg naar informatietransformatie

    In een wereld waar data en informatie centraal staan, moeten organisaties zich aanpassen aan de digitale toekomst. Informatietransformatie is de sleutel tot het versterken van beveiliging en het bevorderen van efficiëntie.

    Meer lezen

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Kort: Conscia neemt Open Line over, 6,1 miljoen voor 3d-oplossing tandenknarsen (en meer)

    OpinieSecurity & Awareness

    Over post-quantum security (en waarom je nú moet handelen)

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Kort: 15 miljoen voor QuiX Quantum, NTT Data met Eurofiber in 5G-zee (en meer)

    ActueelInnovatie & Transformatie

    RIVM moet grip houden op doorontwikkeling Praeventis  

    TNO
    ActueelInnovatie & Transformatie

    TNO: zonder megaclusters geen nieuwe ASML

    MagazineInnovatie & Transformatie

    Spoelstra Spreekt: Onzekere inkoper

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialData & AI

    Private AI helpt gemeenten met vertrou...

    In een tijd waarin gemeenten geconfronteerd worden met groeiende verwachtingen van burgers, toenemende wet- en regelgeving en druk op budgetten,...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs