Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Trinicom en Frontline sluiten partnerovereenkomst

30 september 2004 - 07:46ActueelGovernance & PrivacyFrontline SystemsKana
Sander Hulsman
Sander Hulsman
Chief Digital Content

Trinicom, eService-softwareleverancier in Nederland, heeft met Frontline Systems, fabrikant van middleware, een partnerovereenkomst getekend.

Frontline is Nederlands grootste fabrikant van Computer Telefoon Integratie middleware, waaronder voice response systemen, call centers en CTI Servers. Frontline gaat de oplossing van Trinicom in de markt zetten onder de naam Frontline eService Center ‘Powered by Trinicom’. Het bedrijf richt zich daarbij met name op het MKB.

Frontline Systems levert op het vlak van call centers maatwerk en standaardproducten en integreert workflow en webtoepassingen. De software van Frontline verbindt CRM- en ERP-applicaties met telefoonsystemen. Zodoende zijn op het call center alle gegevens van een klant beschikbaar om goede service te verlenen. Door middel van de introductie van voice response systemen kan het aantal telefoontjes in een call center verminderd worden. Arthur Smit, directeur van Frontline: ‘Maar niet alleen aan de telefonie-kant neemt de druk op call centers toe, dat geldt ook voor de online-kant. De gestaag stijgende aantallen e-mails moeten onder controle worden gebracht. Met de introductie van web selfservice kan zelfs gezorgd worden voor een daling van het aantal binnenkomende e-mails. Ook het telefoniekanaal wordt door het bieden van een online vraagbaak ontlast. Het mes snijdt dus aan twee kanten, een ideale propositie in een markt waarin veel organisaties op zoek zijn naar verbetering van de efficiency en klantenservice. De keuze om met Trinicom in zee te gaan is logisch, zij hebben als enige Nederlandse partij een substantiële basis van heel tevreden klanten.’

Wilco Rietberg, directeur van Trinicom: ‘Frontline heeft met name in het MKB een goede naam en een groot aantal klanten. De eService software die wij leveren wordt niet alleen door grote early adapters gebruikt, ook het MKB is klaar om gebruik te maken van de standaardapplicatie van Trinicom. Het gebruik van internet is wijd verbreid en zal de komende jaren verder toenemen. Reden genoeg om de klanten die je opzoeken in het online kanaal, of dat nu internet of e-mail is, een snelle en kwalitatief goede service te bieden. Een goede ondersteuning over meerdere kanalen kan alleen worden gerealiseerd als je als organisatie één kennisbank gebruikt voor de beantwoording van klantvragen, ongeacht via welk kanaal die vragen gesteld zijn. En dat is precies wat Trinicom doet. De samenwerking met Frontline zal daarom naar verwachting snel z’n vruchten afwerpen, niet in de laatste plaats voor het MKB zelf.’

Meer over

Diensten

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    GenAI: Veiligheidsrisico of wapen tegen dreiging?

    Wat AI betekent voor jouw securityaanpak? Alles over de risico’s en strategieën om GenAI verantwoord in te zetten.

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Beveiliging en IT samen sterk tegen bedreigingen

    Deze paper geeft concrete strategieën en handvatten om IT en Security effectiever te integreren.

    Meer lezen

    ActueelGovernance & Privacy

    Kort: AIV waarschuwt Nederland, Centric verwerft meerderheidsbelang in Twelve (en meer)

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Europese it moet nú regie pakken

    OpinieData & AI

    Van data-marktplaatsen tot dark data: de rol van authenticiteit in ai

    OpinieSecurity & Awareness

    Iot-beveiliging: het vergeten risico in cybersecuritystrategie

    Europese Unie
    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Geen one-fits-all-oplossing voor soevereine EU-cloud

    lui
    OpinieInnovatie & Transformatie

    Waarom ‘leverancier van jouw leverancier’ groot risico kan zijn

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs