Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief
Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Genesys pakt uit op Multichannel 2018

20 maart 2018Innovatie & Transformatie

Genesys, wereldwijd marktleider in omnichannel-oplossingen voor customer experience en contact centers, pakt weer groots uit tijdens Multichannel 2018 op 18 en 19 april in De Fabrique. Thema van het Genesys Multichannel Theater is dit jaar ‘Contact Center 2020; Are You Prepared?’
Centraal staan de nieuwe technologieën en ontwikkelingen die op redelijk korte termijn het contact center gaan binnenkomen. Omdat klanten er om vragen of omdat organisaties er hun dienstverlening weer een stap verder mee kunnen brengen. Genesys laat onder andere zien hoe Virtual Reality kan worden ingezet voor het klantcontact en hoe belangrijk het is om de mogelijkheden van Artificial Intelligence (AI) en agenten van vlees en bloed te combineren in Blended AI.

Farid Tabarki en Martine Ferment  

Externe keynote speaker is Farid Tabarki, founding director van Studio Zeitgeist en columnist bij Het Financieele Dagblad. Hij zal in het Genesystheater dieper ingaan op veranderingen in de contact center business en de invloed daarvan op organisaties.   Martine Ferment deelt haar visie en best practices over Artificial Intelligence (18 april) en over multi- en omnichannel (19 april). Naast haar werkzaamheden voor Ferment Management is zij voorzitter van de stichting Klantinteractie Research Center, auteur van contact-centerpublicaties en docent op diverse MBA- en Masteropleidingen.  

De praktijk  

Centraal Beheer en Cloudoe vertellen hoe zij uit het niets op korte termijn een contact center van 400 seats realiseerden voor Serious Request met behulp van PureCloud. Een interessant verhaal voor iedereen die snel wil kunnen schalen met een contact center en locaties.  Daarnaast geven diverse demo’s een goed beeld van de mogelijkheden van de Genesys-platforms.  Aanmelden  Multichannel 2018 is gratis toegankelijk maar registratie is wel verplicht. Registratie en aanmelding voor de verschillende sessies kan op www.multichannelconference.nl/genesys.   

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Agentic AI in actie

    De stappen van automatiseren naar écht autonoom werken. Welke toepassingen zijn succesvol?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Meer lezen

    Innovatie & Transformatie

    Lummelaars veranderen de wereld

    Netwerk, hub, organisaties
    ActueelData & AI

    Ook Amsterdam krijgt eigen ai-hub

    ActueelCarrière

    Grens tussen cio en cto vervaagt

    OpinieData & AI

    Process intelligence: gamechanger voor supply chain-optimalisatie

    Trein, spoor
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Nokia moderniseert GSM-R-netwerk Prorail

    AchtergrondCarrière

    Microlearning: leren in minuten in plaats van dagen

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs