Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

FrontRange Solutions komt met vernieuwde versie van iHEAT

06 april 2006 - 09:41ActueelCloud & InfrastructuurFrontRange Solutions

FrontRange Solutions, leverancier van oplossingen voor IT service management, CRM- en customer contact technologie, heeft een vernieuwde versie van iHEAT op de markt gebracht. iHEAT is de remote access module van de IT helpdesk en IT service management suite HEAT. iHEAT 8.3.7. biedt systeembeheerders en IT helpdeskmedewerkers, die op afstand of mobiel werken, meer functionaliteit die het gebruiksgemak verbetert, en verbeterde beveiliging.

In de nieuwe versie van iHEAT kunnen dankzij proxy tunneling data volgens de HTTPS CONNECT-methode (ook wel SSL-tunneling of HTTPS-tunneling genoemd) ook via port 443 verstuurd worden. Daardoor kan een remote gebruiker, die via een web proxy server toegang tot internet zoekt, veilig verbinding met de iHEAT-server maken. De nieuwe versie van iHEAT ondersteunt ook de group policy van Microsoft en de uitbreidingen. Dat betekent, dat systeembeheerders de registry-based policy kunnen beheren, scripts kunnen toewijzen, applicaties kunnen beheren en zelf op afstand allerlei beveiligingsopties kunnen definiëren. Tenslotte kunnen gebruikers met iHEAT 8.3.7 gebruik maken van een universele print driver voor het printen op lokale client printers. Systeembeheerders kunnen de iHEAT-server op Windows XP SP 2 installeren, waardoor de kosten beperkt blijven.

iHEAT is onderdeel van HEAT, de productsuite van FrontRange Solutions, die bestaat uit een breed scala van IT service management tools. HEAT kan zowel gebruikt voor interne IT helpdesks als voor externe customer support toepassingen. De productsuite is door Pink Elephant gecertificeerd voor de ondersteuning van de ITIL-processen voor incident management, problem management, change management en configuration management. HEAT is voor organisaties dus een zeer aantrekkelijke en relatief goedkope manier om ITIL-processen in hun organisatie in te voeren. Door te werken met gestandaardiseerde processen voor IT service management neemt de efficiency en de kwaliteit van de IT helpdesk toe.

Meer over

ITSM

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Opgerolde online-drugsmarkt gebruikte Nederlandse infrastructuur

    Nationale Politie
    ActueelOverheid

    Politie tijdens NAVO-top beter voorbereid op uitval van C2000

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Europese it moet nú regie pakken

    OpinieData & AI

    Maak ai saai!

    ActueelData & AI

    Cisco sorteert voor op komst van ai-agenten

    AchtergrondData & AI

    Nvidia lanceert 20 nieuwe ai-fabrieken in Europa, maar passeert Nederland

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs