Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Talisma biedt Voice over Internet dankzij CrystalVoice Technologie

29 maart 2006 - 14:12ActueelCloud & InfrastructuurTalisma

Talisma® Corporation, leverancier van Customer Interaction Management (CIM) oplossingen, is een samenwerkingsverband aangegaan met Crystalvoice® Communications, Inc. Dit bedrijf neemt een leidende positie in op de markt van IP voice-communicatiesoftware voor Voice over Internet toepassingen. Uit de overeenkomst tussen beide bedrijven is Talisma Voice™ ontstaan, de oplossing die het mogelijk maakt om binnen een interactie naadloos te schakelen tussen communicatiekanalen. In deze oplossing is de Click-to-Talk en Remote Extension technologie van CrystalVoice geïntegreerd met de agent- en klant-interfaces van Talisma.

Dankzij Talisma Voice worden bezoekers van een website die de link aanklikken, direct – via het Internet – doorverbonden met een agent in een contact center of op een remote locatie. Talisma Voice is onderdeel van de CIM suite van Talisma. Deze suite combineert diverse communicatiekanalen, waaronder email, chat, web self service en telefoon, met een intelligente knowledgebase, business-proces- en rapportagefunctionaliteit en integratiemogelijkheden voor data van derde partijen. De suite kan ter plaatse of on-demand worden ingezet en is gebouwd op een platform dat miljoenen interacties per maand aankan.

Met de integratie van Talisma en CrystalVoice technologie worden data over de klantinteractie toegankelijk voor alle communicatiekanalen: de self service, chat en email kanalen van Talisma en de 'Click-to-Talk' technologie. Zo kan informatie over het zoekgedrag van de klant op de website bewaard worden en is deze informatie beschikbaar voor de agent die het voice contact krijgt. De vraag van de klant kan worden behandeld zonder dat de klant de website hoeft te verlaten, een telefoontje hoeft te plegen, door een IVR systeem hoeft te gaan of hoeft te wachten tot een agent beschikbaar is en hij het contact opnieuw kan opstarten. Daarnaast kan de agent die werkt met Talisma Voice webpagina's delen met de klant, terwijl ze met elkaar in gesprek zijn.

Talisma Voice helpt organisaties om het aantal klanten dat de website verlaat zonder een aankoop te doen, te verminderen. Door op strategische website pagina's 'Talk Now' ikoontjes neer te zetten, kan de sales conversie worden verhoogd, zonder extra kosten. Door deze ikoontjes dynamisch te plaatsen, kunnen specifieke doelgroepen worden aangesproken, kan rekening worden gehouden met de beschikbaarheid van agents of kunnen andere business rules worden meegewogen.

Meer over

Architectuur

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Opgerolde online-drugsmarkt gebruikte Nederlandse infrastructuur

    Nationale Politie
    ActueelOverheid

    Politie tijdens NAVO-top beter voorbereid op uitval van C2000

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Europese it moet nú regie pakken

    OpinieData & AI

    Maak ai saai!

    ActueelData & AI

    Cisco sorteert voor op komst van ai-agenten

    AchtergrondData & AI

    Nvidia lanceert 20 nieuwe ai-fabrieken in Europa, maar passeert Nederland

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs