Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Snelle groei klanten Talisma houdt aan in 3e kwartaal

02 november 2006 - 12:45ActueelGovernance & PrivacyTalisma

Talisma (www.talisma.com), marktleider op het gebied van CIM-oplossingen (Customer Interaction Management), maakt bekend dat de onderneming in het derde kwartaal 61 nieuwe klanten erbij heeft gekregen. Hiermee komt het totale aantal nieuwe klanten in 2006 op meer dan 200 wereldwijd. Talisma wist ook het momentum vast te houden wat betreft groei (ruim 40%) van het aantal bestellingen op jaarbasis.

Tot de nieuwe klanten behoren onder andere Advance B.V., NTI, Act II Jewelry LLC (Lia Sophia), Centennial Wireless, Datacore, Dura Automotive, ICT Group, Mazda, Mobile 365, Scholastic, See’s Candies, Speakeasy, Sutherland Global Services en de University of Notre Dame.

“Diverse leveranciers beweren dat zij dé oplossing hebben voor alle aspecten van klantenservice, maar veel van hen kunnen dat niet waarmaken”, aldus David Kallman, IT Manager van See’s Candies. “Talisma is een bedrijf dat zijn beloften wel nakomt. Talisma Knowledgebase heeft aangetoond over de noodzakelijke tools te beschikken die niet alleen bijdragen tot het succes van onze klantenservicemedewerkers, maar ons ook kan helpen ons bedrijfsimago te verbeteren.”

In het derde kwartaal continueerde Talisma haar internationale groei door een contract in de wacht te slepen met het Duitse bedrijf Weleda AG, mondiaal leverancier van complementaire medicijnen, gezonde voeding en dranken en cosmeticaproducten. Bovendien lanceerde de onderneming haar tweede internationale website – in het Duits (www.de.talisma.com).

Talisma bleef ook actief betrokken bij het CIM Forum (www.cimforum.org), dat het aantal leden zag toenemen tot meer dan 150 sinds de oprichting van het consortium. Het Forum organiseerde twee ‘best practice’-discussies in de loop van augustus, een over beheer van e-mail en de andere over CIM-analysen.

“Het groeiende aantal interacties via diverse kanalen heeft geleid tot een grotere vraag naar onze producten”, aldus President & CEO Dan Vetras van Talisma. “Onze organisatie zal altijd die extra stap zetten om bedrijven wereldwijd te kunnen voorzien van exceptionele klantenserviceoplossingen. Wij zien uit naar wat het vierde kwartaal ons gaat brengen, want de eerste drie waren fantastisch.”

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    GenAI: Veiligheidsrisico of wapen tegen dreiging?

    Wat AI betekent voor jouw securityaanpak? Alles over de risico’s en strategieën om GenAI verantwoord in te zetten.

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Beveiliging en IT samen sterk tegen bedreigingen

    Deze paper geeft concrete strategieën en handvatten om IT en Security effectiever te integreren.

    Meer lezen

    ActueelGovernance & Privacy

    Kort: AIV waarschuwt Nederland, Centric verwerft meerderheidsbelang in Twelve (en meer)

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Europese it moet nú regie pakken

    OpinieData & AI

    Van data-marktplaatsen tot dark data: de rol van authenticiteit in ai

    OpinieSecurity & Awareness

    Iot-beveiliging: het vergeten risico in cybersecuritystrategie

    Europese Unie
    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Geen one-fits-all-oplossing voor soevereine EU-cloud

    lui
    OpinieInnovatie & Transformatie

    Waarom ‘leverancier van jouw leverancier’ groot risico kan zijn

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs