Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

LogMeIn Rescue voor Force.com AppExchange

17 juli 2008 - 09:153 minuten leestijdActueelSoftware & DevelopmentSalesforce

LogMeIn Rescue is nu beschikbaar via de Force.com AppExchange van Salesforce.com. LogMeIn Rescue stelt IT-professionals in staat de ondersteuning van de klantenservice te verbeteren en de eindgebruiker- en/of klanttevredenheid en loyaliteit te verhogen.

De toevoeging van LogMeIn Rescue aan de Force.com AppExchange maakt integratie van klantencontact en case management door middel van een op SaaS gebaseerde remote service­ondersteuning mogelijk. Het helpt organisaties de klantgerichtheid, het beheer en de ondersteuning te verbeteren. LogMeIn, Inc. is leverancier van ‘s-werelds meest gebruikte diensten voor connectiviteit en ondersteuning.

LogMeIn Rescue geeft IT- en supportprofessionals de mogelijkheid van een SaaS-gebaseerde oplossing voor beheer op afstand; veilige, directe ondersteuning van de eindgebruiker – ongeacht plaats of tijd, voor zowel Windows-PC’s als Macs en smartphones.

"LogMeIn’s SaaS-gebaseerde support tool is een perfecte aanvulling op Salesforce CRM", aldus Timothy Perry, directeur Customer Service van ShowingTime. "De mogelijkheid om direct en ‘op afroep’ hulp vanuit onze CRM-applicatie te kunnen bieden, breidt onze mogelijkheden uit om uitzonderlijke dienstverlening aan onze klanten te leveren. Dat is een van de belangrijkste zakelijke doelstellingen."

Met LogMeIn Rescue voor de Force.com AppExchange, kan een LogMeIn Rescue remote ondersteuningsessie naadloos worden gestart vanuit elke ‘case’ binnen Salesforce CRM. Zodra de sessie is voltooid, worden de gegevens van die LogMeIn Rescue sessie automatisch opgeslagen in het gebeurtenissen logboek van de Salesforce CRM case. Integratie van LogMeIn Rescue met Salesforce CRM kan er voor zorgen dat de kosten worden verlaagd dankzij verbetering van de productiviteit van de IT-ondersteuning en door het bieden van een enkele, geïntegreerde opslagplaats voor alle activiteiten op het gebied van klantenbeheer.

"We zijn blij deel uit te maken van de Force.com AppExchange," stelt Andrew Burton, VP of Products van LogMeIn, Inc. "Salesforce.com klanten zullen ongetwijfeld de mogelijkheden van LogMeIn waarderen om overal en altijd ondersteuning te bieden; direct geïntegreerd met hun contact- en case management-oplossing."

"Duizenden Salesforce CRM-klanten hebben partner applicaties via de AppExchange toegevoegd. Daardoor worden de voordelen van SaaS-toepassingen binnen hun bedrijf uitgebreid", vindt Clarence So, Chief Marketing Officer van Salesforce.com. "LogMeIn’s SaaS-gebaseerde support tool is een uitstekende aanvulling op Salesforce CRM. Het biedt directe ondersteuning vanuit de browser."

LogMeIn Rescue via de Force.com AppExchange kan vanaf nu worden geprobeerd en is beschikbaar via Force.com AppExchange op http://www.salesforce.com/appexchange/ .

Force.com platform en de AppExchange
Force.com (http://www.force.com/) vernieuwt de traditionele ontwikkeling, installatie en distributie van alle bedrijfstoepassingen als ‘platform-as-a-service’. Ontwikkelaars, klanten en partners kunnen gebruik maken van Force.com om eenvoudig een nieuwe generatie on-demand toepassingen te ontwikkelen en wereldwijd in te zetten als service. Force.com biedt de mogelijkheid dat toepassingen gemakkelijk kunnen worden gedeeld, uitgewisseld en geïnstalleerd met een paar simpele klikken via de Force.com AppExchange. Daardoor is er de mogelijkheid dat alle innovatie die Force.com bekend maakt gemakkelijk worden gedistribueerd naar de gehele ‘on-demand’ gemeenschap.
  
De AppExchange economie blijft groeien, met duizenden klanten die applicaties installeren via de Force.com AppExchange. Klanten van alle groottes kunnen snel en eenvoudig Salesforce uitbreiden met aanvullende on-demand bedrijfstoepassingen die beschikbaar zijn via Force.com AppExchange, te vinden op http://www.salesforce.com/appexchange/.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Agentic AI in actie

    De stappen van automatiseren naar écht autonoom werken. Welke toepassingen zijn succesvol?

    Computable.nl

    Staat Digitale Connectiviteit Bouw- en Installatiebranche

    Connectiviteit is de kern van veel processen en van strategisch belang voor de toekomst. Waar sta jij?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Meer lezen

    ActueelData & AI

    Ai maakt populaire programmeertalen nog populairder

    OpinieData & AI

    Van opensource naar ‘open washing’: waarom bedrijven nu misbruik maken van vertrouwen in licenties

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Kingston University organiseert expositie gaming-geschiedenis

    AI data-analyse business consultancy
    ActueelData & AI

    Kort: Nieuwe ai-oplossingen van Netsuite en Xebia, data-analyse voor wielersport (en meer)

    Failliet
    ActueelCarrière

    Ex-Rodeo-topman Pieter Vos persoonlijk failliet na bewezen miljoenenfraude

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Tech Tribes laat oog vallen op OpenValue Group

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs