Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Nieuwe website, logo en Corporate Identity voor Centralpoint.nl

02 augustus 2010 - 14:41ActueelCloud & InfrastructuurCentral

Heden introduceert Centralpoint.nl haar vernieuwde website, logo en bijbehorende Corporate Identity.

Maandag 2 augustus 2010, is de nieuwe website van Centralpoint.nl (www.centralpoint.nl) live gegaan. Na een jaar van ontwikkelen introduceert de toonaangevende ICT leverancier een klantgerichte site. Naast de nieuwe vormgeving biedt de website veel informatie over de producten van Centralpoint.nl en vele "digitale adviseurs" voor de bezoekers.
Naast de nieuwe mogelijkheden is tevens het nieuwe logo en de nieuwe Corporate Identity geïmplementeerd.

Ontwikkeling
Voor het ontwikkelen van de Corporate Identity is gebruik gemaakt van de expertise van Usual Suspects te Amsterdam (www.usualsuspects.nl). Usual Suspects is een communicatiebureau dat merken in Europa en Noord-Amerika activeert door het creëren van unieke merkbelevingen waardoor het merkimago versterkt wordt.

Creatie
De doorvertaling van de Corporate Identity naar webdesign en customer marketing is verzorgd door SILO te Den Haag (www.silodesign.nl). SILO is een toonaangevend bureau op het gebied van graphic en user experience design. SILO won dit jaar de Gold, Silver en Bronze European Design Awards met projecten voor TEDxAmsterdam, TNT Post en Legermuseum.

Volgende fase
Voor Centralpoint.nl is de nieuwe website een logische stap in haar longtail strategie.
Directeur Brian Speelman: "We zijn blij met het resultaat wat we neerzetten sinds 2002, maar we zijn nog lang niet klaar. Als longtailer moeten wij telkens vernieuwen en vooruit lopen op de ontwikkelingen, zowel technisch als cosmetisch. Na de start in 2002 is dit onze vierde grote vernieuwing op de website, dat ondersteund door de nieuwe Corporate Identity met alleszeggende pay-off "We Mind Your Business" maakt dat wij klaar zijn voor de komende jaren. ‘We Mind Your Business" geeft aan dat we een onafhankelijke speler in een markt vol internationale ketens zijn waardoor we doorgaans sneller en meer betrokken kunnen acteren. Bovendien zijn we ijzersterk in het leveren van maatwerk voor de meest unieke uitdagingen".

Meer over

Diensten

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Kies de juiste virtualisatie-aanpak

    Vergelijk drie krachtige open source-oplossingen: Proxmox, Kubernetes en OpenStack

    Computable.nl

    Beveiliging begint bij de Server

    Is serverhardware de blinde vlek in het securitybeleid? Waarom lifecycle-denken cruciaal is voor IT-security

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Pieter de Haer, Portfoliomanager Previder

    Partnerartikel
    AdvertorialCloud & Infrastructuur

    Hybride cloud: belofte of valkuil?

    Pieter de Haer, Portfoliomanager Previder De hybride cloud is de belofte van dit moment. Organisaties zien een model voor zich...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Martin Merz
    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Geen one-size-fits-all bij soevereine cloud SAP

    OpinieSecurity & Awareness

    Cloud-soc stelt nieuwe eisen aan teams, tools en processen

    Michael Teichmann
    AchtergrondCarrière

    Topmanager onderschat digitale dreiging schromelijk

    Pieter de Haer, Portfoliomanager Previder
    AdvertorialCloud & Infrastructuur

    Hybride cloud: belofte of valkuil?

    ActueelCloud & Infrastructuur

    SAP investeert miljarden in digitale soevereiniteit EU

    OpinieSecurity & Awareness

    Cloudsecurity als fundament voor groei

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs