Het ten.to.one-initiatief van HP moet de groei van de kanaalpartners en middelgrote ondernemingen bevorderen en hun datacenters vereenvoudigen.
HP ten.to.one is een initiatief dat nieuwe software, een verbeterd partnerprogramma en een primair enquête-onderzoek bevat, alle gericht op middelgrote ondernemingen. Deze bedrijven, met 1000 tot 10.000 werknemers, beslaan een markt van 7,5 miljard dollar.
Ook is er een nieuwe organisatie gevormd binnen HP Software and Solutions, namelijk HP Commercial Solutions, dat het ten.to.one initiatief zal leveren.
Het ten.to.one-initiatief is bedoeld om de groei van ondernemingen voor middelgrote klanten en kanaalpartners te versnellen. Dat moet gebeuren door business technologie-oplossingen snel en gemakkelijk te implementeren, integreren en beheren, aldus de leverancier.
De nieuwe oplossingen omvatten onder meer LoadRunner in the Cloud, beschikbaar via Amazon Elastic Compute Cloud (Amazon EC2). Hiermee geeft HP meer bedrijven toegang tot ‘performance testing software’.
Veiligheid en risicobeheersing is de topprioriteit voor middelgrote bedrijven; daarom komt HP met Data Protector. Data Protector is verbeterd om de klanten acht methoden van bescherming te bieden bij het uitvoeren van environments met Microsoft Hyper-V Server 2008 R2.
Met de nieuwe SiteScope Operations Manager kunnen middelgrote organisaties de beschikbaarheid van zakelijke dienstverlening en de prestaties op kosteneffectieve wijze verbeteren door een snellere controle van it-infrastructuur en-toepassingen, aldus HP.
Middelgrote ondernemingen richten zich steeds meer op value-added resellers en system integrators om toezicht te houden en hun zakelijke technologie te beheersen. HP biedt een portfolio van diensten om partners te helpen voldoen aan de behoeften van hun klanten. Dit omvat een aanbod van Professional Services, onderwijssoftware, scholing en software as a service (SaaS).