Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Oracle breidt CRM-portfolio uit

14 april 2010 - 07:44ActueelSoftware & DevelopmentOracle

Oracle heeft zijn CRM-portfolio vernieuwd en uitgebreid met nieuwe producten. De nieuwe versie van Oracle CRM On Demand, Release 17, biedt nieuwe plannings- en analytische functionaliteit en is gemakkelijker in te richten op basis van de behoeften van de gebruiker. Daarnaast wordt speciaal voor de publieke sector de nieuwe Oracle Social Services Suite geïntroduceerd.

De nieuwste versie van Oracle’s online CRM-aanbod is gericht op het verder vergroten van het inzicht in gegevens zodat sneller actie kan worden ondernomen. Nieuwe functionaliteit betreft flexibele fiscale kalenders, de mogelijkheid om zowel verwachtingen voor omzet als productaantallen te maken en real-time vergelijkingen tussen huidige planningen en die uit het verleden te maken, om proactief in te spelen op veranderingen.

Om de verkoopeffectiviteit te verbeteren zijn de gebruiksmogelijkheden en de interface nog eenvoudiger aan te passen, zodat salesteams de toepassing volledig naar wens kunnen inrichten. De nieuwe Head-Up display toont de meest relevante informatie, het beheren van lijsten is eenvoudiger gemaakt en ook Oracle Mobile Sales Assistant is nog beter aan de wensen van de gebruiker aan te passen. Oracle CRM On Demand Release 17 optimaliseert het ‘pijplijn’-management dankzij automatische, tijdgebaseerde workflow-schema’s voor het beheren van verkoop, marketing, service en partnerkanalen. Hierdoor kan het volledige verkoopproces sneller worden doorlopen en zijn accurate updates op tijd door te voeren.

Verbeteringen aan de Oracle Migration Tool On Demand maken versiebeheer tussen diverse omgevingen mogelijk. CRM On Demand ondersteunt nu ook het partner kanaaal door middel van de Extended Partner Relationship Management. Voor farmaceutische bedrijven is de speciale Life Sciences Edition.

Oracle Social Services Suite
De nieuwe Oracle Social Services Suite, gericht op aanbieders van sociale voorzieningen, wordt geleverd met vernieuwde versies van Oracle’s Siebel CRM Public Sector 8.2 en Oracle Policy Automation 10. De software biedt een volledige oplossing voor het automatiseren van de sociale keten door middel van het efficient beheren van cliënten, verzoeken, sociale dienstverleners en welzijnswerkers. Dienstverleners hebben zo een volledig beeld van hun cliënten en besparen tijd en kosten doordat alle informatie snel en volledig beschikbaar is.

Oracle Social Services Suite en Siebel CRM Public Sector 8.2 maken het mogelijk snel en correct sociale voorzieningen en welzijnszorg via een self-service toepassing toe te wijzen. Veranderingen in de omstandigheden van cliënten worden op die manier nauwkeurig bijgehouden, waarop de dienstverlening kan worden aangepast volgens de verschillende beleidsregels.

Meer over

Softwarebeheer

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Agentic AI in actie

    De stappen van automatiseren naar écht autonoom werken. Welke toepassingen zijn succesvol?

    Computable.nl

    Staat Digitale Connectiviteit Bouw- en Installatiebranche

    Connectiviteit is de kern van veel processen en van strategisch belang voor de toekomst. Waar sta jij?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialData & AI

    AI in softwaretesten: tussen belofte e...

    De opkomst van kunstmatige intelligentie (AI) wekte hoge verwachtingen in de wereld van softwaretesten. Zelflerende testsuites, automatisch gegenereerde testgevallen en...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    ActueelData & AI

    Kort: ai op universiteit nu riskeert onoplosbare problemen later (en meer)

    ActueelOverheid

    Grote kwetsbaarheid Rijk bij uitval ict-dienstverlening

    ActueelData & AI

    Kort: 100 miljoen voor Nederlandse ai, down under investeert ook (en meer)

    ActueelZorg

    Verschuivingen in ecd-landschap ouderenzorg

    OpinieCloud & Infrastructuur

    Zo voorkom je te grote afhankelijkheid van cloudleveranciers

    basic
    ActueelSoftware & Development

    Kort: Back to Basic!

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs