Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

IBM en ShoreTel kondigden algehele beschikbaarheid van ShoreTel for IBM Lotus Foundations aan

26 maart 2010 - 11:37ActueelCloud & InfrastructuurIBMShoreTel

ShoreTel leverancier van IP-telefoonsystemen met volledig geïntegreerde Unified Communications (UC)-functionaliteit, en IBM maken bekend dat ShoreTel for IBM Lotus Foundations in het tweede kwartaal van 2010 algemeen beschikbaar zal zijn. ShoreTel for IBM Lotus Foundations is een unieke unified communications and collaboration (UCC)-oplossing voor kleine en middelgrote bedrijven.

Deze betaalbare "UCC-in-a-box"-oplossing is ontwikkeld met het budget van kleine en middelgrote bedrijven in gedachten. De oplossing biedt uitgebreide UCC-functionaliteit van grootzakelijke kwaliteit, zoals mobiliteit, beveiliging, e-mail, aanwezigheidsdetectie, instant messaging en geavanceerde IP-telefonie, in de vorm van een appliance. Met een noodkiestoon en ingebouwde redundantie biedt ShoreTel for IBM Lotus Foundations intelligente back-upfunctionaliteit met een betrouwbaarheid van grootzakelijk niveau. De oplossing kan op snelle en eenvoudige wijze worden geïmplementeerd – er zijn slechts een paar muisklikken voor nodig. Omdat er voor het gebruik van de oplossing geen speciale expertise op locatie is vereist, kunnen klanten in het MKB zich concentreren op hun kernactiviteiten in plaats van de IT.

Door gebruik te maken van de unieke IP-gebaseerde communicatietechnologie van ShoreTel, het IBM Lotus Sametime Unified Communications & Collaboration-platform en innovatieve functies van IBM zoals zelfbeheer en zelfherstel, biedt ShoreTel for IBM Lotus Foundations het MKB als eerste oplossing in zijn soort krachtige, betaalbare en eenvoudig te beheren communicatiemogelijkheden.

De ShoreTel for IBM Lotus Foundations-oplossing wordt reeds op succesvolle wijze ingezet op bedrijfslocaties van verschillende kleine en middelgrote bedrijven.

"Als gevolg van onze verhuizing naar een nieuw kantoorpand hadden wij behoefte aan een telefoonsysteem van grootzakelijk niveau dat ruimte bood voor de beperktere middelen van een kleiner bedrijf. ShoreTel for IBM Lotus Foundations voldeed aan al onze vereisten. Er waren minder additionele investeringen voor nodig, en de totale eigendomskosten bleven beperkt doordat de oplossing gebruikmaakte van de aanwezige infrastructuur," aldus Jason Dill, senior technical consultant bij TeamCentric Technologies in Missouri. "Inmiddels beschikken we over alle grootzakelijke functionaliteit die we nodig hebben, plus volledige integratie met IBM Lotus Notes-toepassingen en -clients. Onze gebruikers hebben op deze manier alle functies die ze nodig hebben om op effectievere wijze te communiceren en samen te werken in handbereik."

 

Meer over

BesturingssystemenTelecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Opgerolde online-drugsmarkt gebruikte Nederlandse infrastructuur

    Nationale Politie
    ActueelOverheid

    Politie tijdens NAVO-top beter voorbereid op uitval van C2000

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Europese it moet nú regie pakken

    OpinieData & AI

    Maak ai saai!

    ActueelData & AI

    Cisco sorteert voor op komst van ai-agenten

    AchtergrondData & AI

    Nvidia lanceert 20 nieuwe ai-fabrieken in Europa, maar passeert Nederland

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs