Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief
Services diensten

Zoho scoort met service naar klant en aanbieder

23 juni 2023 - 15:30Awards NieuwsSoftware & DevelopmentComputableZoho

Zoho heeft een nieuwe versie van Bigin, zijn crm-systeem voor kleine ondernemingen. Bigin biedt kleine ondernemingen een gebruiksvriendelijk en krachtig crm-systeem zonder hoge instapdrempel of kosten, waarmee ze al hun klantgerichte activiteiten kunnen beheren met één geïntegreerd platform. Ook heeft het nieuwe tools toegevoegd aan het klantenserviceplatform Zoho Desk. Deze nieuwe toevoegingen helpen klantenserviceteams om in te spelen op de veranderende klantbehoeften en de steeds hogere verwachtingen van de business. Voor de hoofdjury van de Computable Awards 2023 reden om Zoho te nomineren in de categorie Customer Experience.

De nieuwe versie van Bigin omvat Team Pipelines. De oplossing biedt klantgerichte teams de mogelijkheid om hun activiteiten te beheren met een speciale reeks van pijplijnen en onderliggende pijplijnen op basis van één Bigin-account. Concurrerende producten bieden vaak ondersteuning voor slechts één bedrijfsfunctie, zoals sales. Bigin biedt een efficiënte oplossing voor alle klantgerichte teams. De nieuwe functies brengen alle klantenactiviteiten onder op een centrale locatie en zorgen daarmee voor hechtere afstemming en samenwerking tussen mensen en teams, zonder concessies te doen op het gebied van het gebruiksgemak van Bigin.

Zoho gooide ook met een tweede case hoge ogen in deze categorie. Blended Conversations is een belangrijke toevoeging aan Zoho Desk. Het stelt medewerkers in staat om klanten keer op keer een optimale ervaring te bieden door het grootste deel van handmatige en transactionele taken te laten uitvoeren door bots en tegelijk de complete regie over de service-ervaring te behouden. Zoho Desk kenmerkt zich door een snelle en eenvoudige implementatie die geen externe hulp vereist. Bedrijven kunnen met deze oplossing hun conversationele klantenserviceprocessen uitbreiden en productiviteit van de klantenservice opvoeren zonder nadelige gevolgen voor de klantenervaring.

Terug naar de overige genomineerden

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Resultaatgericht Samenwerken (RGS).

    RGS is een gestructureerde methode die vastgoedprofessionals direct ondersteunt bij kwaliteitsverbetering, kostenefficiëntie en verduurzaming.

    Computable.nl

    De principes van cloud-native techniek

    Cloud-native technologieën voegen flexibiliteit, schaalbaarheid en beveiliging toe en verlagen de operationele kosten voor de IT-omgeving. Hoe dragen Kubernetes, KEDA en AKS hieraan bij?

    Meer lezen

    Nominaties nominees Awards
    ActueelGovernance & Privacy

    Deze 10 initiatieven ondersteunen klanten het best!

    Interactie
    Awards NieuwsSoftware & Development

    Zendesk biedt klanten persoonlijkere interactie aan

    Klantgedrag ai customer behavior
    Awards NieuwsSoftware & Development

    Contentsquare monitort klantgedrag met ai

    Kluis
    Awards NieuwsSecurity & Awareness

    Digidentity en Linckr bieden samen digitale kluis aan

    AI-tools
    Awards NieuwsInnovatie & Transformatie

    Nieuwe ai-tools HubSpot helpen gebruiker

    Awards NieuwsZorg

    MedPaLM beantwoordt veel voorkomende zorgvragen

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs