Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief
Interactie

Zendesk biedt klanten persoonlijkere interactie aan

23 juni 2023 - 15:27Awards NieuwsSoftware & DevelopmentComputableZendesk

In economisch uitdagende tijden is klantbetrokkenheid een topprioriteit organisaties. Diepere personalisatie leidt tot meer klantbehoud. Het is daarom voor die organisaties zaak om te blijven zoeken naar manieren om een persoonlijke klantervaring te bieden gedurende het hele support- en aankooptraject. Zendesk biedt nu proactieve berichten, ontworpen om bedrijven te helpen hun klanten meer betekenisvolle, contextuele, tijdige en gepersonaliseerde interacties te bieden via moderne berichtenkanalen. Voor de hoofdjury van de Computable Awards 2023 reden om Zendesk te nomineren in de categorie Customer Experience.

Zendesk biedt proactieve ondersteuning, zoals het aanbieden van geautomatiseerde selfservice op basis van gebruikersgedrag en interactiegeschiedenis, evenals vertragingen bij productlevering en gepland onderhoud. Daarnaast stimuleert het klantbetrokkenheid, acquisitie en retentie met aangepaste begroetingen, begeleide onboarding en aankondigingen. Ook worden de verkoop- en conversiepercentages verhoogd met gerichte berichten op basis van gebruikersgebeurtenissen en eerdere interacties.

Door een servicemedewerker proactief contact te laten opnemen met klanten om eventuele vragen of andere obstakels voor aankoop aan te pakken (of zelfs gewoon hallo te zeggen), is de kans om wat aan een klant te verkopen 60 procent hoger dan wanneer er geen contact was. Zendesk kan nu binnen messaging meer conversatie en gestroomlijnde ervaring aan klanten bieden. Bovendien heeft Zendesk berekend dat 70 procent van de consumenten meer koopt bij bedrijven die naadloze conversatie-ervaringen bieden. 64 procent geeft meer uit bij een merk wanneer problemen worden opgelost via het kanaal waar ze zich al bevinden.

Terug naar de overige genomineerden

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Resultaatgericht Samenwerken (RGS).

    RGS is een gestructureerde methode die vastgoedprofessionals direct ondersteunt bij kwaliteitsverbetering, kostenefficiëntie en verduurzaming.

    Computable.nl

    De principes van cloud-native techniek

    Cloud-native technologieën voegen flexibiliteit, schaalbaarheid en beveiliging toe en verlagen de operationele kosten voor de IT-omgeving. Hoe dragen Kubernetes, KEDA en AKS hieraan bij?

    Meer lezen

    Nominaties nominees Awards
    ActueelGovernance & Privacy

    Deze 10 initiatieven ondersteunen klanten het best!

    Klantgedrag ai customer behavior
    Awards NieuwsSoftware & Development

    Contentsquare monitort klantgedrag met ai

    Kluis
    Awards NieuwsSecurity & Awareness

    Digidentity en Linckr bieden samen digitale kluis aan

    AI-tools
    Awards NieuwsInnovatie & Transformatie

    Nieuwe ai-tools HubSpot helpen gebruiker

    Awards NieuwsZorg

    MedPaLM beantwoordt veel voorkomende zorgvragen

    Beoordeling restaurant
    Awards NieuwsSoftware & Development

    Mr. Winston helpt horeca met optimale gastervaring

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs