Ezwim, een SaaS-aanbieder van diensten om telecomkosten beheersbaar te houden heeft zijn contract met Telfort verlengd. Een belangrijk onderdeel van het vernieuwde contract is het realiseren van Telfort’s papierloze facturatie.
Arjan Bakker, Billing Manager van Telfort, : "Ezwim en Telfort werken sinds 2003 samen. Door gebruik te maken van Ezwim’s diensten kan Telfort consumenten en zakelijke klanten online de rekening aanbieden. Onze strategie van papierloze facturatie heeft niet alleen geleid tot een besparing van papier, maar ook van tijd en geld. Besparingen die vervolgens weer worden doorgegeven aan onze klanten. Ezwim heeft bewezen de juiste managed services partner voor Telfort te zijn; Ezwim is in staat om grote aantallen gebruikers te ondersteunen door middel van haar dienstverlening, welke volledig is geïntegreerd in Telfort’s infrastructuur. Daardoor kan Telfort zowel innovatieve diensten aanbieden, als haar positie als ‘value player’ in de mobiele markt handhaven ."
Een ander belangrijk punt voor Telfort is de mogelijkheid om een complete Telecom Management oplossing aan haar zakelijke klanten aan te bieden, die hierdoor in staat zijn om controle te krijgen over hun telecom uitgaven; voordelen zijn: elektronische facturen, geavanceerde telecom-analyses, splitsen van facturen in privé en zakelijk, kostenallocatie en beheer & administratie.
Ron van Valkengoed , Managing Director van Ezwim voegt hieraan toe: "We zijn er trots op dat we onze relatie met Telfort versterkt hebben. We stellen Telfort in staat om zich in de markt te onderscheiden met klantvriendelijke webdiensten voor haar klanten. Ons Software-as-a-Service model biedt Telfort een voordeel doordat wij een complete en geoutsourcde oplossing bieden die elk moment van de dag gebruikt kan worden en bovendien in staat is om grote aantallen gebruikers te ondersteunen."