Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Lync4all als telefooncentrale uit de cloud

08 mei 2012 - 15:47ActueelCloud & InfrastructuurStartReady
externe partij
externe partij

StartReady lanceert Lync4all, een unified communications-oplossing. Het verenigt communicatiemogelijkheden zoals telefonie, mobiele telefonie, e-mail, voicemail, instant messaging, filesharing en videovergaderen in één dienst. StartReady is naar eigen zeggen de eerste aanbieder die Microsoft Lync gecombineerd met telefonie en een Self Service Portal aanbiedt vanuit de cloud.

StartReady maakt hiermee de functionaliteit van Lync als telefooncentrale, dat tot voor kort alleen bereikbaar was voor grotere bedrijven, nu beschikbaar voor bedrijven vanaf tien medewerkers. StartReady biedt twee versies van Lync4all, waarbij de keuze gemaakt kan worden tussen de Lync4all Public Cloud of de Lync4all Private Cloud variant. Bedrijven onder de 250 medewerkers hebben de beste prijs-kwaliteit verhouding met Lync4all Public Cloud. Er kan een variabel aantal abonnementen worden afgenomen, de looptijd van het abonnement is kort en de functionaliteit is dekkend voor bijna alle klanten in de doelgroep. Voor grotere klanten, of klanten met heel specifieke wensen, is Lync4all Private Cloud geschikt. Er worden meer standaard opties aangeboden en er is maatwerk mogelijk. Dat maakt Lync4all Private Cloud ideaal voor grotere bedrijven die volledig willen overstappen op Microsoft Lync als telefooncentrale, maar de it-last niet willen dragen.

Meer over

Telecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    Scandinavië
    ActueelCloud & Infrastructuur

    StartReady betreedt Scandinavische markt

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Deltion College communiceert met Lync 2010

    student vrouw leren laptop computer
    ActueelCloud & Infrastructuur

    TU Eindhoven kiest Lync van StartReady

    Eén reactie op “Lync4all als telefooncentrale uit de cloud”

    1. Maarten Oberman schreef:
      9 mei 2012 om 15:25

      Lync kan zijn voordelen hebben omdat het geïntegreerd is in een MS omgeving. Dat is echter ook het nadeel. Het is een product dat zeker zijn interessante kanten heeft, maar vrIj zwaar leunt op de IT infrastructuur. De functionele flexibiliteit wordt daardoor bepaalt door andere zaken. Om daar een goede Inschatting te maken of er een fit is en vooral tegen welke prijs, zijn er wat ‘stappen’ vooraf nodig.

      Login om te reageren

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs