Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Computable Awards
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

ViewSonic versterkt partnerbeleid en zoekt dealers

13 april 2005 - 12:05ActueelGovernance & PrivacyViewsonic
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

Nu de verkoop van LCD-schermen overal in Europa blijft stijgen, maakt ViewSonic, fabrikant van visuele producten, een nieuw initiatief bekend om het partnerbeleid te versterken en het aantal ViewSonic-dealers te vergroten.

Tijdens de afgelopen twaalf maanden is het aantal erkende ViewSonic-dealers in Europa geëvolueerd van 3.000 naar meer dan 9.000. Met de Go-Xtreme-campagne stelt ViewSonic zich tot doel dit cijfer verder te doen groeien naar meer dan 20.000 erkende dealers.

Het initiatief ‘Go-Xtreme’ is gelanceerd op 11 april en is gericht op distributeurs en dealers, maar ook voor klanten/eindgebruikers. Het wordt ondersteunt door een grootschalige reclamecampagne in de geschreven en online pers, direct marketingacties en tal van promotie- en aanmoedigingsactiviteiten.

Tijdens de volledige duur van de campagne ontvangen alle dealers die hun deelname valideren, cash kortingen van ViewSonic voor elk aangekocht product. Op die manier wil ViewSonic nieuwe dealers aantrekken en tegelijk bestaande partners helpen bij het uitbreiden van hun activiteiten.

Om dit initiatief bij de dealers kenbaar te maken organiseert ViewSonic een reclamecampagne in de online media en de geschreven pers, aangevuld met een mailing om meer dan 50.000 dealers in heel Europa op de hoogte te brengen.

De Go-Xtreme-actie van ViewSonic vereist slechts een minimale administratieve inspanning van de dealers. Het volstaat om zich te registreren op de specifieke website www.vspromos.com en het aantal aangekochte producten in te voeren.

De commerciële teams van distributeurs kunnen ook genieten van aanmoedigingsacties die voor elk land lokaal werden uitgestippeld. Het is ook de bedoeling van deze promotie om de omzetsnelheid bij partners/groothandelaars in de hand te werken.

Om ten slotte ook de eindgebruikers – zowel particulieren als professionals – te bereiken heeft ViewSonic, als aanvulling op zijn reclamecampagne, een mini internetsite geopend specifiek bestemd voor deze actie. Hierop kunnen eindgebruikers gratis informatie downloaden over LCD-technologieën en deelnemen aan een wedstrijd waarmee ze LCD-schermen met antwoordtijden van 4 ms kunnen winnen.

Meer over

Diensten

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Digitale connectiviteit en cybersecurity in de logistiek

    Praktische paper over logistiek in een steeds digitalere wereld

    Computable.nl

    GenAI: Veiligheidsrisico of wapen tegen dreiging?

    Wat AI betekent voor jouw securityaanpak? Alles over de risico’s en strategieën om GenAI verantwoord in te zetten.

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Security & Awareness

    NIS2: Europese richtlijn maakt cyberse...

    De Europese NIS2-richtlijn zet cybersecurity definitief op de strategische agenda. Organisaties in vitale sectoren krijgen te maken met strengere eisen...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Cloud & Infrastructuur

    Aardobservatie als motor voor verantwoorde supply chains

    Mitz sprong in het diepe cloud 'Trust Us'
    Governance & Privacy

    Kort: Ondanks risico’s toch meer apotheken bij Mitz, Frontria tegen fake news door ai (en meer)

    eEvidence shoot first
    Governance & Privacy

    eEvidence: goodbye privacy, vaarwel digitale soevereiniteit

    online zero trust
    Data & AI

    Kort: Nederlander vertrouwt online niet meer, DSO-data moeilijk toegankelijk (en meer)

    Werkplek & Beheer

    Belastingdienst zet door met Microsoft365: ‘geen Europees alternatief beschikbaar’

    soevereine cloud
    Cloud & Infrastructuur

    Ook Zwitserland wil soevereine cloud

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs