Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

ViewSonic versterkt partnerbeleid en zoekt dealers

13 april 2005 - 12:05ActueelGovernance & PrivacyViewsonic
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

Nu de verkoop van LCD-schermen overal in Europa blijft stijgen, maakt ViewSonic, fabrikant van visuele producten, een nieuw initiatief bekend om het partnerbeleid te versterken en het aantal ViewSonic-dealers te vergroten.

Tijdens de afgelopen twaalf maanden is het aantal erkende ViewSonic-dealers in Europa geëvolueerd van 3.000 naar meer dan 9.000. Met de Go-Xtreme-campagne stelt ViewSonic zich tot doel dit cijfer verder te doen groeien naar meer dan 20.000 erkende dealers.

Het initiatief ‘Go-Xtreme’ is gelanceerd op 11 april en is gericht op distributeurs en dealers, maar ook voor klanten/eindgebruikers. Het wordt ondersteunt door een grootschalige reclamecampagne in de geschreven en online pers, direct marketingacties en tal van promotie- en aanmoedigingsactiviteiten.

Tijdens de volledige duur van de campagne ontvangen alle dealers die hun deelname valideren, cash kortingen van ViewSonic voor elk aangekocht product. Op die manier wil ViewSonic nieuwe dealers aantrekken en tegelijk bestaande partners helpen bij het uitbreiden van hun activiteiten.

Om dit initiatief bij de dealers kenbaar te maken organiseert ViewSonic een reclamecampagne in de online media en de geschreven pers, aangevuld met een mailing om meer dan 50.000 dealers in heel Europa op de hoogte te brengen.

De Go-Xtreme-actie van ViewSonic vereist slechts een minimale administratieve inspanning van de dealers. Het volstaat om zich te registreren op de specifieke website www.vspromos.com en het aantal aangekochte producten in te voeren.

De commerciële teams van distributeurs kunnen ook genieten van aanmoedigingsacties die voor elk land lokaal werden uitgestippeld. Het is ook de bedoeling van deze promotie om de omzetsnelheid bij partners/groothandelaars in de hand te werken.

Om ten slotte ook de eindgebruikers – zowel particulieren als professionals – te bereiken heeft ViewSonic, als aanvulling op zijn reclamecampagne, een mini internetsite geopend specifiek bestemd voor deze actie. Hierop kunnen eindgebruikers gratis informatie downloaden over LCD-technologieën en deelnemen aan een wedstrijd waarmee ze LCD-schermen met antwoordtijden van 4 ms kunnen winnen.

Meer over

Diensten

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    GenAI: Veiligheidsrisico of wapen tegen dreiging?

    Wat AI betekent voor jouw securityaanpak? Alles over de risico’s en strategieën om GenAI verantwoord in te zetten.

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Beveiliging en IT samen sterk tegen bedreigingen

    Deze paper geeft concrete strategieën en handvatten om IT en Security effectiever te integreren.

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Pieter de Haer, Portfoliomanager Previder

    Partnerartikel
    AdvertorialCloud & Infrastructuur

    Hybride cloud: belofte of valkuil?

    Pieter de Haer, Portfoliomanager Previder De hybride cloud is de belofte van dit moment. Organisaties zien een model voor zich...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Jacob Spoelstra blazen vermoeiend
    ChannelGovernance & Privacy

    Spoelstra Spreekt: Even niet

    ai
    ActueelData & AI

    Kort: Adviesraad voor NDS, contractbreuk VMware, ook Cloudflare gehackt (en meer)

    Google Big Tech
    ActueelGovernance & Privacy

    Google hoeft Chrome niet te verkopen

    ActueelCloud & Infrastructuur

    SAP investeert miljarden in digitale soevereiniteit EU

    veilig security
    ActueelGovernance & Privacy

    Kort: Liever veilig dan goedkoop, Trump boos op Big Tech, onkraakbare quantumversleuteling (en meer)

    magnetron ai energiegebruik
    ActueelData & AI

    Kort: Ai-queries kosten toch wel veel energie, Privacy First waarschuwt (en meer)

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs