Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Nieuwe service-organisatie Sony Nederland

11 maart 2005 - 08:39ActueelGovernance & PrivacySony Mobile
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

Sony Nederland heeft per 1 maart 2005 de activiteiten van de Consumer Products Service (CPS) group verzelfstandigd.

Per 1 maart 2005 zijn alle uitvoerende serviceactiviteiten van Sony Nederland, inclusief alle medewerkers en het managementteam onder leiding van Cees Warmerdam ondergebracht bij Manpower Business Solutions, onderdeel van Manpower Nederland. De naam van de nieuwe service unit is MBS (Manpower Business Services) E2E (end to end) Solutions.

Sony besteedt haar serviceactiviteiten uit om op die manier de kosten te variabiliseren. Reden hiervoor is de noodzaak om snel en adequaat te kunnen reageren op een wijzigende en constant fluctuerende markt.

Met deze overdracht worden de doelstellingen van beide ondernemingen gerealiseerd. Door de acquisitie van CPS geeft Manpower invulling aan haar strategie zich te willen richten op de after sales en op de servicemarkt van de toekomst. Sony realiseert en continueert haar doelstellingen door haar klanten kwaliteit en stabiliteit te bieden.

Sony is bij de verzelfstandiging en de keuze voor Manpower als partner zeer zorgvuldig te werk gegaan. Het belang van service voor onze klanten en de continuïteit van de serviceverlening hebben hierbij voorop gestaan.
Met deze verzelfstandiging ontstaat een van de grootste Service Centra uit de regio, bestaande uit dezelfde mensen en op dezelfde locatie als de huidige (Badhoevedorp). MBS E2E Solutions zal voor Sony de preferred service provider zijn.

Bij de Consumer Products Service group van Sony Nederland werken op dit moment 107 mensen. Daarvan gaan er 96 over naar MBS E2E Solutions. Met de overgang zijn geen ontslagen gemoeid.

Sony blijft volledig verantwoordelijk voor de serviceverlening. De overige CPS medewerkers, onder leiding van Mark Beumer, blijven bij Sony Nederland in dienst en vormen de nieuwe Consumer Products Service group. Zij zijn het gezicht van Sony service naar de markt,

MBS E2E Solutions is gevestigd op dezelfde locatie als waar de service nu is gevestigd en maakt gebruik van de bestaande adresgegevens, telefoonnummers, e-mailadressen en internetsites.

Meer over

Diensten

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    GenAI: Veiligheidsrisico of wapen tegen dreiging?

    Wat AI betekent voor jouw securityaanpak? Alles over de risico’s en strategieën om GenAI verantwoord in te zetten.

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Beveiliging en IT samen sterk tegen bedreigingen

    Deze paper geeft concrete strategieën en handvatten om IT en Security effectiever te integreren.

    Meer lezen

    ActueelGovernance & Privacy

    Kort: AIV waarschuwt Nederland, Centric verwerft meerderheidsbelang in Twelve (en meer)

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Europese it moet nú regie pakken

    OpinieData & AI

    Van data-marktplaatsen tot dark data: de rol van authenticiteit in ai

    OpinieSecurity & Awareness

    Iot-beveiliging: het vergeten risico in cybersecuritystrategie

    Europese Unie
    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Geen one-fits-all-oplossing voor soevereine EU-cloud

    lui
    OpinieInnovatie & Transformatie

    Waarom ‘leverancier van jouw leverancier’ groot risico kan zijn

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs