Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Klanten vinden Novell beste adviesbureau

03 december 2007 - 10:20ActueelInnovatie & TransformatieNashuatecNovellVodafone

Novell is volgens Nederlandse managers het beste ict-adviesbureau. Novell scoort goed op allerlei fronten, maar kan op het gebied van klachtafhandeling nog wat verbeteren. Nashuatec en Vodafone volgen hierna.

Nederlandse managers zijn het meest tevreden over het advies van Novell. Dat blijkt uit de Management Team Advies 100 (MT100). TNS Nipo vroeg in opdracht van Management Team aan Nederlandse managers in hoeverre zij tevreden zijn over hun ict-adviesbureau. Op plaats twee in de lijst staat Nashuatec. Daarna volgt Vodafone.

De adviesbureaus worden beoordeeld op zeven criteria, namelijk klachten oplossen, flexibiliteit, nakomen van tijdsplanning, budgetbewaking, prijs-kwaliteitverhouding, branchekennis en onafhankelijkheid. Een bedrijf komt pas in de lijst als zij door 12 klanten is beoordeeld. Met één respondent minder had Novell helemaal niet in de lijst gestaan. Novell werd door precies twaalf klanten beoordeeld en die gaven de Linux-leverancier allemaal een goede beoordeling. Op het vlak van klachtenbehandeling scoorde Novell wat minder en kwam op een elfde plek terecht. Over de tijdsplanning, budgetbewaking en verhouding prijs-kwaliteit waren de klanten erg tevreden.

Klachtafhandeling

Nashuatec werd door vijftien klanten positief beoordeeld, waarvan er twee uitermate tevreden zijn. Dat zijn er evenveel als bij Novell, maar om dat twee van twaalf zeventien procent is en twee van vijftien dertien procent is, scoort Novell hoger. "Zo staat het in de regels", schrijft Management Team. Vodafone staat op plek drie, maar scoort minder goed op het onafhankelijkheid van advies en de manier waarop klachten worden opgelost.

1. Novell
2. Nashuatec
3. Vodafone
4. Océ
5. Yacht ICT
6. IBM Global Services
7. T-Mobile
8. Dell Computers
9. Canon
10. Microsoft

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Innovatie in uitvoering: industrieel bouwen

    Wees voorbereid op de bouwplaats van de toekomst.

    Computable.nl

    Agentic AI in actie

    De stappen van automatiseren naar écht autonoom werken. Welke toepassingen zijn succesvol?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Carrière

    Project architect Frank over IT bij UW...

    ‘De grootste uitdaging voor ons zit in hóé we de dingen doen.’ Frank is project architect en werkt aan het...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    de boot gemist. that ship has sailed, ai
    Innovatie & Transformatie

    Kort: Nederland moet meer innoveren, ai vooral gebruikt om juniorbanen te snoeien (en meer)

    Governance & Privacy

    It-benchmark-expert Metri Consulting staat weer op eigen benen 

    digitale adviseur
    Financiële dienstverlening

    Data en ai maken van accountant digitale adviseur

    Security & Awareness

    Fraudepreventie in betalingen: van kostenpost naar innovatie

    drone
    Data & AI

    Kort: Drones mogen… boven de Noordzee, SAS’ no-code-tool voor ongestructureerde data (en meer)

    destabilisatie AgentKit
    Software & Development

    AgentKit: OpenAI’s katalysator én disruptor voor de ai-markt

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs