Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

ServiceDesk Plus 7

13 november 2007 - 09:29ActueelGovernance & PrivacySCOS Software

SCOS Software bv, leverancier van Netwerk Monitor en Security Software komt met ServiceDesk Plus 7, een uitgebreide Help Desk en IT asset management softwarepakket welke organisaties ondersteunt bij het stroomlijnen van hun IT Help Desk functies. ServiceDesk Plus is leverbaar in drie varianten – Standard, Professional en een Enterprise Editie. De ServiceDesk Plus 7 is ITIL geschikt – een algemeen toegepaste framework voor het efficient beheren van enterprise IT.

ServiceDesk Plus 7 is een complete web-based, betaalbare Help Desk en Asset Management oplossing, bestaande uit een geintegreerd pakket met Request Management, Asset Tracking, Purchasing, Contract Management, Self-service Portal en een Knowledge Base. De nieuwe Enterprise Edition bevat tevens de ITIL modules voor Service Support inclusief Incident Management, Problem Management, Change Management en CMDB. ServiceDesk Plus biedt een complete IT Help Desk oplossing voor een verbeterde en verhoogde productiviteit.
Het implementeren van ITIL best practices kan een vrij complexe taak zijn. ServiceDesk Plus kan hierbij een ondersteunende rol hebben voor organisaties welke reeds een implementatie hebben of van plan zijn ITIL te implementeren. Er is geen complexe of langdurige implementatie traject nodig en zeker geen exorbitante aanschafprijs.

Beschikbaarheid en Prijzen
De laatste versie van ServiceDesk Plus kan via de website van SCOS Software bv (www.scos.nl) worden gedownload. ServiceDesk Plus biedt een 30-dagen evaluatie van de drie verschillende edities: Standard Edition, Professional Edition en Enterprise Edition. De kosten van een multi-language versie zijn vanaf 410 euro (excl. BTW) per jaar voor twee technici en een onbeperkt aantal eind-gebruikers. De Professional Edition is leverbaar vanaf 1030 euro (excl. BTW) en de Enterprise Edition vanaf 2065 euro (excl. BTW).

Verder is er via de website van SCOS een volledig werkende, gratis versie (1 technicus) te downloaden.

Meer over

Softwarebeheer

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    GenAI: Veiligheidsrisico of wapen tegen dreiging?

    Wat AI betekent voor jouw securityaanpak? Alles over de risico’s en strategieën om GenAI verantwoord in te zetten.

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Beveiliging en IT samen sterk tegen bedreigingen

    Deze paper geeft concrete strategieën en handvatten om IT en Security effectiever te integreren.

    Meer lezen

    ActueelGovernance & Privacy

    Websites lappen Europese Toegankelijkheidswet aan hun laars

    ActueelGovernance & Privacy

    Kort: AIV waarschuwt Nederland, Centric verwerft meerderheidsbelang in Twelve (en meer)

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Europese it moet nú regie pakken

    OpinieData & AI

    Van data-marktplaatsen tot dark data: de rol van authenticiteit in ai

    OpinieSecurity & Awareness

    Iot-beveiliging: het vergeten risico in cybersecuritystrategie

    Europese Unie
    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Geen one-fits-all-oplossing voor soevereine EU-cloud

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs