the people’s valley, het online bureau voor interactieve marketing communicatie, heeft van zowel Tripolis als Microsoft het gold partnership verworven. Stef Heutink, director account & strategy: “Techniek is een essentieel onderdeel van ons bedrijf. Met deze certificering wordt onze professionaliteit onderstreept. Dit is voor ons een mooie bevestiging en voor onze klanten een belangrijk referentiekader.”
Tripolis Dialogue is een compleet systeem voor onder andere het versturen van e-mail nieuwsbrieven en SMS-berichten en het plannen van complete multichannel campagnes. "Het goldmembership van Tripolis betekent dat the people’s valley alle kennis en skills in huis heeft om de software optimaal te benutten", aldus Piet-Hein van Aalst, strategy director van the people’s valley.
Tripolis omschrijft zijn goldmembers als Value Added Reseller (VAR)partners: dit zijn organisaties die volledig zelfstandig Tripolis software implementeren en adviseren over de inzet van de software. VAR partners richten de Tripolis software zodanig in voor opdrachtgevers dat deze gebruiksklaar is, ook beschikken zij over eigen trainers die een training kunnen geven over de werking van onze software.
Microsoft
"Met het verlenen van een gold partnership geeft Microsoft aan dat the people’s valley een goed bedrijf is om dingen te laten ontwikkelen op het Microsoft platvorm", aldus Roderic Bos, technical director van the people’s valley. "Wij zijn goed zijn in hetgeen we doen. Dat is een compliment." Het Goldmembership van Microsoft is ook een kwaliteitsgarantie. "Iedere twee jaar worden we opnieuw beoordeeld om te kijken of we nog steeds aan de hoogste eisen voldoen."
Het is aan the people’s valley om de kwaliteit die vereist is voor het gold partnership vast te houden. Het gold partnership geeft toegang tot nieuwe software en voorrang bij trainingen. Deze privileges zullen ingezet worden om de kwaliteit te behouden. Roderic Bos: "Techniek is voor een online bureau een randvoorwaarde en een gold partnership is daarbij onmisbaar."