Financiële dienstverlener Mollie heeft in de eerste jaarhelft een aantal mooie nieuwe klanten mogen verwelkomen waaronder Twice as Nice, Mr. Bricolage, Paprika, X²O en Dreambaby. Deze nieuwe samenwerkingen tonen aan dat Mollie ook voor grotere ondernemingen een meerwaarde biedt door hun financiële processen te vereenvoudigen.
Twice as Nice: stijlvolle eenvoud, ook aan de kassa
Met 55 winkels verspreid over heel België is Twice as Nice uitgegroeid tot een vaste waarde voor wie op zoek is naar tijdloze juwelen en betaalbare luxe. De keten staat bekend om haar elegante collecties die zowel online als in de winkel een breed publiek aanspreken. Twice as Nice koos voor een samenwerking met Mollie om zowel in haar winkels als online een vlot, veilig en gebruiksvriendelijk betaalproces te verzekeren.
Mr. Bricolage & Paprika: eenvoudig online betalen
Mr. Bricolage is al jaren een vertrouwde naam voor handige doe-het-zelvers die hun huis of tuin willen verbeteren. Naast het uitgebreide aanbod in de winkels, zet de keten ook sterk in op e-commerce. Klanten kunnen online terecht voor een ruim assortiment, duidelijke productinformatie en praktische tips. Om ook bij de checkout een optimale digitale ervaring te bieden, koos het bedrijf ervoor om de online betaalmodule van Mollie in zijn platform te integreren.
Ook de internationale damesmodeketen Paprika legt de lat hoog als het om online klantbeleving gaat. Het merk wil haar klanten een zorgeloze winkelervaring bieden, van het ontdekken van de nieuwste looks tot het afronden van de aankoop. Daarom koos Paprika, net als Mr. Bricolage voor Mollie als betaalpartner zodat hun klanten eenvoudig, veilig en zonder gedoe hun aankopen kunnen afrekenen met hun favoriete betaalmethode, ongeacht het land waarin ze zich bevinden of het toestel waarmee ze shoppen.
X²O: grensoverschrijdende consistentie
Badkamerretailer X²O, actief in meerdere Europese landen, gebruikt Mollie sinds kort als omnichannel partner. Door al hun online en fysieke betalingen te centraliseren bij één financiële dienstverlener, brengt X²O niet alleen meer uniformiteit in hun betaalprocessen, maar verbeteren ze ook de klantervaring over alle kanalen heen. Deze stap maakt het eenvoudiger om efficiënt te werken in verschillende markten, met een consistent betaalproces, betere rapportering en één aanspreekpunt voor alle transacties.
Dreambaby: betaalgemak voor moderne ouders
Dreambaby, waar jonge ouders in 27 winkels en online terecht kunnen voor geboortelijsten, autostoelen, buggy’s, kleding en alle andere spullen die zij en hun baby’s en peuters nodig hebben, besloot eveneens om met Mollie samen te werken omwille van de omnichannel mogelijkheden die de financiële dienstverlener biedt. Hierdoor worden de betalingen die ze ontvangen via de terminals in hun shops en online in hun webwinkel allemaal geconsolideerd in het overzichtelijke dashboard van Mollie.
Stefanie Richheimer, VP Benelux bij Mollie:
“We zijn trots dat we in België opnieuw heel wat nieuwe klanten mochten onboarden in de eerste zes maanden van 2025. De partnerships met gerenommeerde merken zoals Twice as Nice, Mr. Bricolage, Paprika, X2O en Dreambaby tonen dat ons platform geschikt is voor grote retailers die zowel online als in winkels verkopen. Onze omnichannel oplossingen zorgen voor een optimale klantenbeleving en efficiëntie.”