Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Computable Awards
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Nieuwe Dienstencatalogus Delt ICT Services

25 januari 2007 - 09:31ActueelSoftware & DevelopmentDelt ICT Services

Delt ICT Services, de Benelux EMC Documentum technologie partner gespecialiseerd in document- en content management oplossingen, heeft een nieuwe dienstencatalogus uitgebracht.

Daarin wordt het volledige aanbod "Service Maintenance & Support" van Delt ICT Services overzichtelijk gepresenteerd. De diensten die Delt ICT Services in deze catalogus aanbiedt, zijn bedoeld voor geïmplementeerde en operationele EMC Documentum software.    

Het Service Maintenance & Support aanbod van Delt ICT Services bestaat uit drie standaard ondersteuningsovereenkomsten:
· Basic Remote Support
· Extensive Support
· Premium Support.
Daarnaast is er de mogelijkheid om een op de organisatie toegesneden dienstenpakket samen te stellen. De ondersteuningsovereenkomsten worden, eventueel aangevuld met Service Level Agreements ten aanzien van incidenten (meldingen voor storingen, wijzigingen en dergelijke), vastgelegd in een Custom Made Support overeenkomst.

Hans Zwartjens, directeur van Delt ICT Services: "Om ons aanbod duidelijk te presenteren is onderscheid gemaakt tussen standaard ondersteuningsovereenkomsten met vaste diensten en een ondersteuningsovereenkomst met variabele, naar eigen keuze te bepalen diensten. Dankzij de diensten uit deze ondersteuningsovereenkomsten krijgen organisaties die EMC Documentum-toepassingen gebruiken meer inzicht in de oorzaken of het voorkomen van storingen. "

De afgelopen periode gaf een sterke groei te zien in het aantal ondersteuningsovereenkomsten die bij Delt ICT Services werden afgesloten. "Omdat onze klanten gewend zijn aan een snelle en flexibele reactie op ontwikkelingen binnen ons vakgebied, reageren we ook nu direct met een nog uitgebreidere dienstverlening", verduidelijkt Hans Zwartjens. "Alle tekenen wijzen er namelijk op dat die groei in 2007 zal doorzetten. De vraag naar duidelijke ondersteuningsovereenkomsten en goede rapportage – eventueel op basis van SLA's – neemt sterk toe en Delt ICT Services wil haar vooraanstaande rol blijven benadrukken."

Meer over

Diensten

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Agentic AI in actie

    De stappen van automatiseren naar écht autonoom werken. Welke toepassingen zijn succesvol?

    Computable.nl

    Staat Digitale Connectiviteit Bouw- en Installatiebranche

    Connectiviteit is de kern van veel processen en van strategisch belang voor de toekomst. Waar sta jij?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Security & Awareness

    NIS2: Europese richtlijn maakt cyberse...

    De Europese NIS2-richtlijn zet cybersecurity definitief op de strategische agenda. Organisaties in vitale sectoren krijgen te maken met strengere eisen...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Girhub
    Data & AI

    GitHub Copilot agents veranderen ontwikkel-workflow

    Risico, risk
    Security & Awareness

    Phishing en verouderde software vormen (nog altijd) grootste risico

    Data & AI

    Waarom AWS een oude server te pletter liet vallen

    Innovatie & Transformatie

    Atos breidt voetbal-activiteiten uit naar Zuid-Amerika

    Overname Samenwerken Fusie
    Software & Development

    Aceve slaat slag in Benelux met overnames Syntess Group en KPD

    test
    Innovatie & Transformatie

    Van interne tests naar succesvol extern gebruik

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs