Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Centric Managed ICT Services breidt samenwerking uit

04 september 2008 - 21:49ActueelInnovatie & TransformatieCentric
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

Sinds kort is TOPdesk preferred supplier van Centric Managed ICT Services (Centric) op het gebied van servicemanagement tooling.

Centric gebruikt TOPdesk voor haar eigen interne automatisering en voor de ondersteuning van haar dienstverlening op het gebied van ICT-beheer. Begin dit jaar is de samenwerking officieel bevestigd naar aanleiding van een grote uitbestedingsopdracht voor Centric."Centric heeft TOPdesk gekozen als preferred supplier vanwege de positieve ervaringen uit het verleden met het laagdrempelige implementatietraject van TOPdesk," zegt Jean-Paul Sorée, solution architect voor Centric en projectleider voor de implementatie van TOPdesk. "In TOPdesk is er een sterke samenhang tussen de verschillende ITIL-processen wat een goede workflow bevordert en er is bijna geen training nodig om TOPdesk onder te knie te krijgen. Daarnaast heeft TOPdesk een laagdrempelige en toegankelijke helpdesk met een sterke 1e lijn."

De samenwerking gaat verder dan alleen het gebruik van de software. Centric en TOPdesk zoeken samen naar mogelijkheden om de dienstverlening met behulp van servicemanagement software goed te ondersteunen. Dit kan bijvoorbeeld resulteren in nieuwe functionaliteit in TOPdesk of in een geavanceerde koppeling. Bij de implementatie van TOPdesk als onderdeel van de grote uitbestedingsopdracht hebben Centric en TOPdesk samen een oplossing neergezet waarbij de servicemanagement tool van de klant en TOPdesk bijna realtime gesynchroniseerd zijn."Partners als Centric helpen ons TOPdesk te verbeteren" aldus Freek Takken, partnermanager van TOPdesk. "Omdat zij complete ICT-infrastructuren inrichten en beheren gaat hun dienstverlening verder dan alleen het inrichten van de tool. De kennis die ze daardoor hebben is erg waardevol omdat het ons helpt om nog beter te begrijpen wat klanten willen. Deze samenwerking zorgt ervoor dat Centric en TOPdesk een vooruitstrevende rol blijven vervullen op servicemanagement vlak."

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Innovatie in uitvoering: industrieel bouwen

    Wees voorbereid op de bouwplaats van de toekomst.

    Computable.nl

    Agentic AI in actie

    De stappen van automatiseren naar écht autonoom werken. Welke toepassingen zijn succesvol?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialData & AI

    AI in softwaretesten: tussen belofte e...

    De opkomst van kunstmatige intelligentie (AI) wekte hoge verwachtingen in de wereld van softwaretesten. Zelflerende testsuites, automatisch gegenereerde testgevallen en...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Fred Streefland
    Awards NieuwsInnovatie & Transformatie

    Cyber Resilience: de randvoorwaarde voor elke business

    AchtergrondData & AI

    Intelligentie op de plek waar het ontstaat

    ActueelData & AI

    Kort: 100 miljoen voor Nederlandse ai, down under investeert ook (en meer)

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Navo moderniseert it-infrastructuur met Oracle en Thales

    OpinieInnovatie & Transformatie

    ASMI, de stille kracht achter chip van morgen

    Groei
    ActueelInnovatie & Transformatie

    ING: it-dienstensector groeit licht harder dan economie

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs