Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

GFI Software introduceert GFI Max Servicedesk

24 december 2013 - 13:05ActueelSecurity & AwarenessGFI Software
externe partij
externe partij

GFI Max introduceert GFI Max Servicedesk, een helpdesk- en klantenservice-oplossing voor managed service providers (msp’s). De tool wordt volledig geïntegreerd in de GFI Max Remotemanagement-oplossing. Dit biedt msp’s de mogelijkheid klantverzoeken beter te beheren en inzichtelijk te maken, van registratie tot oplossing van het probleem.

GFI Max Servicedesk biedt msp’s de mogelijkheid om communicatie met klanten beter te beheren, sneller te reageren & aanvragen efficiënter af te handelen. GFI Max ontdekte dat veel msp’s ineffectieve methodes gebruiken om klantcontact te beheren, onder andere door gebruik te maken van standaard spreadsheets, e-mailaccounts of zelfontwikkelde oplossingen. Met GFI Max Remotemanagement kunnen msp’s informatie uit de rmm-tools eenvoudig beheren en importeren. Dit voorkomt extra werk bij het oplossen van issues bij klanten, stroomlijnt processen en zorgt daardoor voor meer tevredenheid.

Naast de tickets die automatisch gecreëerd worden door GFI MAX RemoteManagement, kunnen msp’s en eindgebruikers nieuwe service tickets creëren en volgen via een webgebaseerde applicatie, e-mail of Twitter, zonder extra software te installeren. Max Servicedesk geeft msp’s inzicht in de volledige historie aan activiteiten per op te lossen service-ticket. Niet alleen wat er is gedaan om het probleem op te lossen maar ook de tijd die hiervoor nodig was. Deze gedetailleerde informatie voorkomt extra werk en biedt de mogelijkheid om beter te kunnen rapporteren per issue, vergeleken met de sla’s.

Technici die gebruik maken van Max Servicedesk kunnen handleidingen maken met oplossingen voor veelvoorkomende problemen. Eindgebruikers kunnen hier eenvoudig naar zoeken met de zoekfunctie zodat ze problemen snel en zelfstandig kunnen oplossen. Msp’s kunnen gebruik maken van de GFI Max System Tray-applicatie. Hiermee beschikken eindgebruikers bij de klant over een interface met hun eigen merkidentiteit op hun desktop waarop service tickets direct worden weergegeven. Zo weten ze dat hun activiteiten zichtbaar zijn bij de klant.

Meer over

Netwerkbeheer

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slim verbonden en veilig georganiseerd

    Waarom connectiviteit en security onlosmakelijk verbonden zijn.

    Computable.nl

    Agentic AI in actie

    De stappen van automatiseren naar écht autonoom werken. Welke toepassingen zijn succesvol?

    Computable.nl

    Kies de juiste virtualisatie-aanpak

    Vergelijk drie krachtige open source-oplossingen: Proxmox, Kubernetes en OpenStack

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Teamvalue

    Partnerartikel
    Cloud & Infrastructuur

    20% besparen op je Azure-kosten en een...

    Azure biedt organisaties schaalbaarheid, flexibiliteit en toegang tot een breed scala aan diensten. Toch zien veel organisaties hun kosten ongemerkt...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Salesforce hack
    Security & Awareness

    Salesforce-hack door ShinyHunters omvat 1,5 miljard records

    Data & AI

    CWI verhoogt met ai dataveiligheid VN-crisisplatform

    Overheid

    JenV onderzoekt modernisering wetgeving gegevensbescherming

    Overheid

    Defensie wil naar een betere commandovoering

    GPUGate cyberaanval
    Governance & Privacy

    Chatcontrol EU voorlopig ‘on hold’

    labhack
    Security & Awareness

    De labhack en de schade: wet versus digitale praktijk

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs