Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Nieuwe vBox5 van Altitude

12 december 2013 - 16:21ActueelCloud & InfrastructuurAltitude Software
externe partij
externe partij

Altitude Software, een speler op het vlak van unified customer interaction-oplossingen, kondigt de wereldwijde beschikbaarheid aan van de Altitude vBox 5. De vBox 5 is een eenvoudig te integreren enterprise-grade sip-server die werd geoptimaliseerd om de nieuwste generatie contactcenters op te starten, te upgraden of uit te breiden.

Altitude vBox krijgt heel wat erkenning op de markt als gratis, open en betrouwbare sip-serversoftware die is ontwikkeld om te voldoen aan de zakelijke behoeften van contactcenters. De nieuwe architectuur van Altitude vBox 5 maakt de software beschikbaar voor duizenden gebruikers, terwijl hij specifiek geoptimaliseerd werd voor gebruik in contactcenters. Features zoals click-to-call en geïntegreerde opname maken hem nog gebruiksvriendelijker.

Altitude vBox is gebaseerd op open source Asterisk die werd geoptimaliseerd voor bruikbaarheid, prestatie, foutentolerantie, schaalbaarheid en rechtstreekse integratie met Altitude uCI. Het maakt van elke computer een unified communications server met veel functionaliteiten. De Altitude vBox bestaat onder andere uit een complete VoIP ACD met sterke ondersteuning voor contactcenters met meerdere kanalen; optioneel ingebouwde softphones verbeteren gebruikerservaring, kost-efficiënte routing en eenvoudig click-to-call gemak voor klanten, inclusief diegenen die Skype gebruiken in het contactcenter; nieuwe coaching en opname-functionaliteiten, waardoor de klantenservice en first call resolutie verbeteren; hoge schaalbaarheid, betrouwbaarheid en beschikbaarheid door de geclusterde architectuur en nieuwe preventieve onderhoudstools; en een eenvoudig te gebruiken web-based management gui.

Meer over

OpensourceTelecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Beveiliging begint bij de Server

    Waarom lifecycle-denken cruciaal is voor IT-security

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Meer lezen

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Eigen datacenter, colocatie of cloud?

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Vier doden bij brand Egyptisch datacenter

    Start
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Kort: Vergunning voor datacenter EvoSwitch, piepjonge Perry haalt 1,6 miljoen op (en meer)

    Filter
    OpinieCloud & Infrastructuur

    Ddos-aanvallen (en waarom L3-filtering niet optioneel is)

    Handen, samenwerken, fusie
    ActueelOverheid

    Meer regie en samenwerking bij digitalisering overheid

    ActueelGovernance & Privacy

    Microsoft: we zijn geen hulpsheriff

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Ontdek de toekomst van IT-support en m...

    Op 16 september 2025 vindt in de Jaarbeurs in Utrecht een gloednieuw event plaats dat volledig is gericht op IT-professionals:...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs