Elektronisch winkelen in Europa

Dit artikel delen:

In Europa geeft de consument steeds meer geld uit aan elektronisch winkelen. Volgens een rapport van onderzoeksbureau Datamonitor bereikt deze markt dit jaar in Europa een omvang van bijna honderd miljoen dollar.

Duitsland is koploper dankzij het wijdvertakte net van service-provider T-Online. De grote groei van het online boodschappen doen is vooral te danken aan het bredere aanbod en de gestegen kwaliteit. De nieuwe maatregelen voor het beveiligen van transacties via Internet leiden ertoe dat online winkelen een grote vlucht zal nemen. Bijgaande grafiek geeft de prognose voor de omzet van online boodschappen doen in het jaar 2001. De bedragen zijn in miljoenen dollars. WA

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 1997-07-04T00:00:00.000Z Wim Amerongen
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.