Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Outsourcing met betrokkenheid

OGD, een Nederlandse ICT-dienstenleverancier, verzorgt applicatie transformatie services, professional services, software & business intelligence en outsourcing. “We staan hoog op de lijst van outsourcing. Onze betrokkenheid en strategische aanpak van outsourcing onderscheidt ons.”

“Deze aanpak begint wat ons betreft bij een solide basis. Het focuspunt hiervoor is de perfecte werkplek; vanuit hier kan een organisatie excelleren. Op basis van de gestelde bedrijfsdoelen van organisaties bouwen we vervolgens verder aan innovatie en transformatie. In dit hele proces stellen we de eindgebruiker centraal en richten we ons op goede ondersteuning. Zo realiseren we een combinatie van een stabiel fundament en een optimale klantervaring. Met deze aanpak ontstaan vaak langdurige samenwerkingen met klanten, een voorbeeld daarvan is die met Royal FloraHolland”, aldus Maarten van der Kleij, Manager Outsourcing OGD.

Havenbedrijf Rotterdam

"‘Wij zien outsourcing als fundament voor innovatie en transformatie’"

“Een ander voorbeeld is Havenbedrijf Rotterdam (HBR). HBR innoveert de digitale werkplek samen met OGD ict-diensten. Bij HBR realiseren we met Microsoft een complete desktopomgeving. HBR is de eerste organisatie in een kritieke sector die voor Windows Virtual Desktop kiest. Met deze samenwerking gaat HBR alle medewerkers voorzien van een passende digitale werkplek. Het bedrijf beschikt zo altijd en overal over goede ICT-ondersteuning voor zijn medewerkers. Daarmee leggen we de basis om op door te bouwen.”

Samen met de klant

“We vinden het belangrijk om dicht bij de klant te staan. Hierdoor zijn we nauw verbonden met de klant om mee te schalen, af te schalen of extra te ondersteunen bij digitale transformatie. Samen met de klant zijn we hier enorm flexibel in. Juist dit bleek van grote waarde tijdens de Covid- 19-pandemie. Er was al een grote vraag naar digitalisering, maar door Covid-19 nam deze een vlucht en werd de opschaling versneld ingevoerd. Hier kwam de cultuur van OGD, die zich kenmerkt door een servicegerichte instelling en behulpzaamheid, goed tot haar recht. De klant ontzorgen is de eerste focus.”

Toekomst tegemoet

"'Wij willen dat onze klanten een volgende stap in hun corebusiness kunnen zetten met innovatie'"

“Wij willen dat onze klanten een volgende stap in hun corebusiness kunnen zetten met innovatie. Dit doen we al dertig jaar op hoog niveau. Een mooi voorbeeld hiervan is Service Mesh, software waarin we AI en machine learning inzetten om voorspellingen te doen op het gebied van servicemanagement. Maar behalve dat we zelf actief zijn met AI, dragen wij ook bij aan het opstellen van de nieuwe NEN AI-norm. Wij blijven vooruitlopen om onze klanten de beste dienstverlening te kunnen bieden.”

Meer weten over werken bij OGD ict-diensten? Bekijk de website www.werkenbij.ogd.nl

Dit artikel delen:

Uw reactie

LET OP: U bent niet ingelogd. U kunt als gast reageren maar dan wordt uw reactie pas zichtbaar na goedkeuring door de redactie. Om uw reactie direct geplaatst te krijgen moet u eerst rechtsboven inloggen of u registreren

Vul uw naam in
Vult u een geldig e-mailadres in
Vult u een reactie in
Jaarbeurs b.v. gaat zorgvuldig en veilig om met uw persoonsgegevens. Meer informatie over hoe we omgaan met je data lees je in het privacybeleid
Als u een reactie wilt plaatsen moet u akkoord gaan met de voorwaarden

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2020-12-15T08:00:00.000Z
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.