Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Computable Awards
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Gratis naar SEE 2018 op 2 oktober in Utrecht

19 september 2018 - 08:32AdvertorialGovernance & PrivacyTopdesk
Redactie Computable
Redactie Computable

TOPdesk stelt aan lezers van Computable 5 gratis toegangskaarten beschikbaar (op basis van ‘wie het eerst komt, het eerst maalt’). Interesse? Stuur dan snel een mail aan Sanne van Opstal – Brakel van TOPdesk (S.van.Opstal-Brakel@topdesk.com), o.v.v. ‘Gratis toegangskaart SEE 2018 – Computable’. Wie weet komt u dan in aanmerking voor gratis toegang.

Service Excellence Experience 2018

Op 2 oktober a.s. organiseert TOPdesk in TivoliVredenburg (Utrecht)  SEE 2018. Het gaat om een dag vol inspiratie, discussies en interactie rondom het interessante onderwerp service excellence.

Service Excellence is voor veel organisaties een belangrijk aandachtspunt: zonder klanttevredenheid geen vooruitgang.
Maar hoe bereik je dit? En hoe kunnen ontwikkelingen als AI, IoT en robots je daarbij helpen zonder dat je de behoefte van de klant uit het oog verliest?

Voor wie is SEE bedoeld?

SEE is er voor iedereen die verantwoordelijk is voor de beste kwaliteit van services – zowel interne dienstverlening vanuit de afdeling IT, facilitair en HR, als externe dienstverlening naar bedrijven, burgers en klanten.

Programma en sprekers

Het programma van SEE 2018 staat online. De dag kent drie hoofdthema’s:

– Tech in services: AI, Big Data, Internet of Things, Service Automation, robots, chatbots en de cloud… Wat betekent dit voor dienstverlening en hoe pas je dit allemaal toe?
– Customer focus: Effectiviteit van digitalisering en shift left, customer experience en het juiste serviceaanbod.
– Organize services: Schaalvergroting, standaardisering, outsourcing (en aansturing) en knowledge management. Wat is hiervan de invloed? En welke service frameworks zijn relevant?

Onder meer de volgende sprekers geven acte de présence :

  • Wolter Smit, CEO TOPdesk
  • Peter Hinssen, Co-founder & Partner bij nexxworks
  • Richard van Hooijdonk, Trendwatcher & Futurist
  • Jim Stolze, Tech-ondernemer & CEO Aigency
  • Edwin van Korlaar, Commercieel Directeur Xcellent
  • Marco Giarte, Mana

Intresse?

Stuur dan snel een mail aan Sanne van Opstal – Brakel van TOPdesk (S.van.Opstal-Brakel@topdesk.com ), o.v.v. ‘Gratis toegangskaart SEE 2018 – Computable’.

Wie weet komt u dan in aanmerking voor gratis toegang.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Digitale connectiviteit en cybersecurity in de logistiek

    Praktische paper over logistiek in een steeds digitalere wereld

    Computable.nl

    GenAI: Veiligheidsrisico of wapen tegen dreiging?

    Wat AI betekent voor jouw securityaanpak? Alles over de risico’s en strategieën om GenAI verantwoord in te zetten.

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Security & Awareness

    De noodzaak van OT-cybersecurity en de...

    ‘Wat je niet weet, kan het meeste zeer doen’ De Europese Unie scherpt de cyberwetgeving stevig aan. Met de nieuwe...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Cloud & Infrastructuur

    Spoelstra Spreekt: Alarm

    Governance & Privacy

    Logius: DigiD is en blijft Nederlands

    soevereine cloud
    Cloud & Infrastructuur

    Kort: Navo in zee met Google, 1 miljard voor TCS (en meer)

    omnibusvoorstel privacy
    Governance & Privacy

    AP: gevolgen Omnibusvoorstel niet goed onderzocht door EC

    Cloud & Infrastructuur

    Tweede Kamer maakt zich druk om verkoop Solvinity

    Cloud & Infrastructuur

    Gaia-X en de federatieve aanpak

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs