Voys biedt technische innovatie op het gebied van innovatie in klantcontact. De techniek die Voys gebruikt wordt ontwikkeld door Devhouse Spindle, dat tot en met 2014 onderdeel was van Voys. De telefonieoplossing bestaat uit bouwblokken die klanten zo kunnen samenstellen dat ze optimaal telefonisch bereikbaar zijn. De hosted telefonieoplossing draait op een redundant uitgevoerd telecomplatform.
Doordat de telefonie in de cloud draait, zijn de koppelingsmogelijkheden oneindig. Zo koppelen klanten hun crm-systeem aan de Voys-telefonie of meten ze telefonische conversies door in Google Analytics. Technische innovatie zie je ook in de app waarmee wereldwijd via 4G gebeld kan worden met een zakelijke telefoonnummer. Ook heeft Voys encrypted bellen gelanceerd om de privacy van klanten te waarborgen. Voor het klantcontact gebruikt het een softwaretool die zelf ontwikkeld is. Deze tool is volledig open, waardoor communicatie van het hele bedrijf voor iedereen inzichtelijk is. Deze manier van klantcontact zorgt voor een andere manier van denken over bedrijfscommunicatie.
Computable.nl over Computable
Zo ga je van datagedreven inzichten naar actie
Privacy waarborgen met maskeren data
2021 wordt het jaar van Net Dollar Retention
De juiste mindset bij omscholing
'Proactieve' softwarerobot verdient onze aandacht
Klanten SolarWinds laks met maatregelen
Laatste week voor de Computable Kerstpuzzel
2020: Coronapandemie kreeg geen vat op overnames
Computable Kerstpuzzel 2020 ‘Van A tot Z’
Grapperhaus draait om verzwakken encryptie heen