Door onderdeel te worden van het Conclusion-ecosysteem is Mybrand in een stroomversnelling gekomen en kon de realisatie van het strategisch plan worden versneld. Bij Mybrand zit verantwoordelijkheid nemen verweven in het dna. Mybrand voorziet in de continuïteit van klanten, dit zie je terug in de jarenlange samenwerking met praktisch alle klanten. Maar ook binnen Mybrand zelf gefocust op het nemen van verantwoordelijkheid. In iedere laag en iedere rol worden medewerkers hier op gecoacht. Iedere medewerker heeft zijn verantwoordelijkheid en trekt, indien nodig, aan de bel bij een collega. Dat vind Theuns echt onderscheidend: ‘we nemen samen de verantwoordelijkheid’.
Een voorbeeld is de introductie van de teamleiderfunctie in alle Mybrand-vestigingen. Mybrand blijft die netwerkorganisatie, waarin iedereen met iedereen praat en acteert vanuit eigen verantwoordelijkheid, maar borgt hiermee wel dat het individu echt voldoende aandacht krijgt. Vanwege de groei van de afgelopen jaren, was de hele platte structuur die het kende in de vestigingen niet meer de beste keuze.
Computable.nl over Mybrand
Sligro neemt afscheid van AS/400
Heijmans wisselt Centric in voor Conclusion
Supermarkt Coop groeit en investeert weer in it
myBrand scoort afgelopen jaren 100 procent bij Giarte
myBrand sluit partnership met Dell Boomi
Seger Theuns leert dagelijks van Conclusion-overname
Mybrand vergroot hr-kennis met Nextmoves
Conclusion koopt SAP-specialist Mybrand
myBrand behaalt uitmuntende score Giarte