Contactcenter-oplossingen binnen Avaya OneCloud CCaaS (Contact Center as a Service) zorgen ervoor dat organisaties hun customer experience-centers beter kunnen verbinden. Bovendien hebben zij daarmee een beter overzicht van alle contactmomenten in het klanttraject, waaronder voice, video, chat, messaging en sociale media, terwijl ze de kracht van ai, inzichten, kennis en resources uit de hele organisatie benutten. Hierdoor kunnen gebruikers niet alleen de juiste customer experience leveren, maar ook de juiste employee experience voor werknemers die de customer journey ondersteunen.
Avaya OneCloud CPaaS (Communications Platform as a Service) stelt organisaties in staat om de ervaringen te bouwen die ze willen. Maar ook om apps te voorzien van de benodigde workflow-integraties. Met Avaya OneCloud CPaaS kunnen gebruikers snel apps bouwen en met één klik integreren met Google Cloud Dialogflow CX. Dit platform ondersteunt SMS, MMS, voice, messaging en digitale kanalen.
Computable.nl over Avaya
Avaya en Microsoft samen in cloudcommunicatie
KPN sluit nieuw bpo-contract met Continuum
Sabio Group neemt Avaya-experts over van KPN
94 procent van leidinggevenden ziet AI als kans
Avaya introduceert Unified Communications-as-a-S
Mitel heeft ruim twee miljard dollar over voor Avaya
Avaya en Verint Workforce Engagement Management
Ronald Hoeijenbos is directeur Avaya Nederland
‘Reseller wordt klantspecifieke integrator’