PSOhub is na anderhalf jaar al actief in 43 landen. Dit is te danken aan de schaalbaarheid van de oplossing en de manier hoe het bedrijf is ingericht. Implementatie doet de klant zelf met behulp van online stappenplannen, maar het krijgt wel automatisch op maat gemaakte support. Dit kan zijn met een support-bot of door de 24/7 live-support van de medewerkers van PSOhub. In september 2021 heeft PSOhub een investering binnengehaald om te groeien. In maart 2022 zijn ze door HubSpot als enige Nederlandse organisatie geselecteerd als ‘certified app for personalized customer service’. PSOhub biedt wereldwijd naar eigen zeggen als enige een oplossing aan voor urenregistratie op servichub-tickets van HubSpot.
PSOhub richt zich wereldwijd op de zakelijke dienstverleners, een markt met meer dan vijf miljoen bedrijven. Het team bestaat uit een aantal professionals met verschillende achtergronden. De oprichter, Martijn van der Hoeden, is op zijn achttiende zijn eerste bedrijf gestart in deze sector. Bij PSOhub heeft hij een team samengesteld met oud-werknemers, maar ook met werknemers die uit de juridische en financiële sector komen. Diversiteit staat bovenaan, PSOhub is een tech-bedrijf waarbij meer vrouwen werken dan mannen, met medewerkers van verschillende achtergronden en culturen.
Terug naar de overige genomineerden
Computable.nl over PSOhub
Nederlandse scale-up PSOhub haalt Series A-investering binnen
PSOhub krijgt nominatie voor psa-software