Voordat Tom Pappas halverwege 2011 bij Curvature begon, werkte hij onder andere bij BlueCielo en Progress Software. Zijn eerdere ervaringen bij softwarebedrijven hebben hem enorm geholpen bij zijn werkzaamheden voor Curvature. Het bedrijf moest namelijk door een transitie heen van een hardwarereseller naar een bedrijf dat zich richt op diensten. Software leert je volgens Pappas het belang van het afstemmen van je product op de bedrijfsprocessen van een klant en het goed meetbaar maken van de impact die wordt gemaakt bij de klant.
Om succesvol te kunnen zijn voor Curvature heeft Pappas een commerciële en culturele brug proberen te vormen tussen de Verenigde Staten en EMEA-regio. Hierin heeft hij de sterke kenmerken van Amerikanen en Europeanen weten te combineren. Amerikanen zijn goede ondernemers en hebben veel te maken met innovatieve producten en diensten, maar we zijn niet sterk in verschillende culturen en talen. Pappas werkt daarom graag voor een Amerikaans bedrijf om hen te helpen zich aan te passen aan de complexiteit van het zakendoen in Europa. Tegelijkertijd brengt Pappas de sterke punten van het Amerikaanse businessmodel naar Europa en probeert hij het sterke arbeidsethos hier te integreren.
Computable.nl over Curvature
Over Curvature
Curvature scoort met levenslange garantie
Curvature stelt Omar aan als nieuwe ceo
'Alle goede leiders moeten volgelingen zijn'
Curvature komt met gratis storage-check
Peter Weber is nieuwe baas van Curvature
Curvature en Systems Maintenance Services fuseren
Curvature opent operations center in Amsterdam