Sana Commerce helpt bedrijven om hun volledige potentieel te benutten op het gebied van e-commerce. De klanten van Sana krijgen een enorme stimulans in de professionalisering en in het gemak van hun e-commerce door webshops in gebruik te nemen die direct geïntegreerd zijn met hun al bestaande erp-systemen. Hierdoor wordt online verkopen slimmer, efficiënter en is de kans op fouten enorm gereduceerd. Door de innovatieve benadering en het sterke partnernetwerk is Sana de motor achter meer dan 1200 zakelijke webshops over de hele wereld.
Schipperus’ missie is om bedrijven te helpen om hun volledige potentieel te benutten. Om dit bereiken heeft hij een onderscheidende strategie tot leven gebracht. Het draait hier om de vijf pilaren van succes, namelijk een ‘a player culture’, wereldwijde aanwezigheid, het beste product, brand awareness en een schaalbare organisatie. Sana Commerce is in slechts een aantal jaar uitgegroeid tot een van de leidende e-commerce merken. Inmiddels heeft Sana meer dan 1200 webshops geïmplementeerd, acht kantoren wereldwijd, 350 e-commerce specialisten in dienst en groeit de omzet jaar op jaar met 30 procent.
Computable.nl over Computable
De juiste mindset bij omscholing
'Proactieve' softwarerobot verdient onze aandacht
Klanten SolarWinds laks met maatregelen
Laatste week voor de Computable Kerstpuzzel
2020: Coronapandemie kreeg geen vat op overnames
Computable Kerstpuzzel 2020 ‘Van A tot Z’
Grapperhaus draait om verzwakken encryptie heen
Computable-onderzoek: Thuiswerken is blijvertje
Afas voelt hete adem in nek van nieuwkomers
Deellijstjes financieel onderzoek onder ict-bedrijven