Sana Commerce helpt bedrijven om hun volledige potentieel te benutten op het gebied van e-commerce. De klanten van Sana krijgen een enorme stimulans in de professionalisering en in het gemak van hun e-commerce door webshops in gebruik te nemen die direct geïntegreerd zijn met hun al bestaande erp-systemen. Hierdoor wordt online verkopen slimmer, efficiënter en is de kans op fouten enorm gereduceerd. Door de innovatieve benadering en het sterke partnernetwerk is Sana de motor achter meer dan 1200 zakelijke webshops over de hele wereld.
Schipperus’ missie is om bedrijven te helpen om hun volledige potentieel te benutten. Om dit bereiken heeft hij een onderscheidende strategie tot leven gebracht. Het draait hier om de vijf pilaren van succes, namelijk een ‘a player culture’, wereldwijde aanwezigheid, het beste product, brand awareness en een schaalbare organisatie. Sana Commerce is in slechts een aantal jaar uitgegroeid tot een van de leidende e-commerce merken. Inmiddels heeft Sana meer dan 1200 webshops geïmplementeerd, acht kantoren wereldwijd, 350 e-commerce specialisten in dienst en groeit de omzet jaar op jaar met 30 procent.
Computable.nl over Computable
ASML ontdoet zich van schaduw-it en legacy
Je bedrijf verkocht… en dan?
Wie wordt de beste ict-werkgever van Nederland?
Computable zoekt beste ict-opleider van 2024
RightBrains roept beste leider en talent van 2023 uit
'Van Rijbroek is een psychopaat'; psycholoog geschorst
Geen zomerdip op Nederlandse ict-overnamemarkt
Avond van ontdekken en kijken naar toekomst
Kaspersky ondervindt amper hinder Rusland-ban