Eurofiber is marktleider in de grootzakelijke markt en publieke sector van hoogwaardige digitale infrastructuur. Met de inzet van haar strategische meerjarenplan heeft Van der Vlist haar groei-ambities van 2016 overtroffen. Eurofiber heeft in 2016 25 procent nieuwe toegevoegde jaaromzet ten opzichte van 2015. De eerste maanden in 2017 zijn de jaar-op-jaar groeicijfers meer dan 50 procent. Het aantal locaties dat toegevoegd is aan het netwerk in 2016 is met 17 procent gestegen. Hiermee is Eurofiber de snelste groeier in de grootzakelijke markt voor glasvezel en glasvezelgebaseerde netwerkdiensten.
Van der Vlist haar strategie is gericht op het creëren van fan-klanten. Het is haar sterke overtuiging dat als klanten fan zijn de business volgt. Op basis van haar strategische meerjarenplan heeft Van der Vlist reeds in haar eerste volle jaar als algemeen directeur een toevoeging van omzet van 25 procent gerealiseerd. Mede dankzij de inzet van nieuwe producten, een andere aanpak voor meer klantgerichtheid en het aanbrengen van focus op vijf strategische pijlers als de ontwikkeling van een ‘premium brand experience’, slimme innovatie, people empowerment, klantcentrale processen en investering in meer kennis en expertise.
Computable.nl over Eurofiber
Eurofiber neemt Franse FullSave over
Eurofiber focust op Frankrijk met aankoop Lumos
Eurofiber neemt cloudspecialist MatrixMind over
Eurofiber koopt glasvezelnetwerken van Levelfour
Hallo verwelkomt twee nieuwe onderdelen
Pensioenfonds PGGM stapt naast Antin in Eurofiber
Eurofiber en Vattenfall starten joint venture
Eurofiber lijft concurrent Brightfiber in
Proximus kiest Eurofiber en Delta Fiber voor ftth
Tien miljoen EU-euro's voor 5G-Blueprint