GFI Max, dat deze maand tien jaar bestaat, is een managed services providers (msp)-platform met meer dan tienduizend klanten in ruim honderd landen. De rebranding van GFI Max naar Maxfocus is onderdeel van de reorganisaties. Met de producten zoals Max RemoteManagement, Max Mail, Max ServiceDesk en Max Backup blijft Maxfocus zich richten op het ondersteunen van msp’s en it-dienstverleners.
Mooie tijd voor msp's
‘Het is een mooie tijd om managed services provider te zijn’, zegt Alistair Forbes, general manager bij LogicNow. ‘De markt voor it-ondersteunende bedrijven die de stap hebben gezet van break/fix-model naar managed services, groeit snel en blijft zich verder ontwikkelen door de toenemende populariteit van cloud- en mobiele diensten. Maxfocus is de afgelopen vijf jaar jaarlijks met 50 procent gegroeid. Wij voegen elke maand honderden nieuwe msp’s toe aan ons platform. Het creëren van LogicNow stelt ons in staat om ons sterker te richten op cloudgebaseerde technologie voor msp’s.’
‘Opsplitsing stelt LogicNow en GFI in staat om zich meer te richten op hun kernmarkten en hiermee hun productstrategieën te optimaliseren voor hun grote en groeiende klantenbestand’, zegt Walter Scott, ceo van LogicNow en GFI. ‘Door twee afzonderlijke en doelgerichte ondernemingen te creëren kunnen wij de operationele effectiviteit verbeteren en onze groei continueren. Verder is het voor ons business as usual.’
Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn: