Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Triodos Bank beheert klantcontact met Trinicom

03 maart 2011 - 15:51ActueelSoftware & DevelopmentKana
Pim van der Beek
Pim van der Beek

Leverancier van software voor het afhandelen van klantcontacten, Trinicom uit Wilp, levert programmatuur aan Triodos Bank. De in duurzaam beleggen gespecialiseerde bank voert binnen een half jaar drie modules in van T5. Dat is een serie producten voor de afhandeling van klantcontacten. Het gaat om de modules e-mailresponse management, web selfservice en call management. Voorheen werden e-mails handmatig verwerkt.

De T5 e-mail management module helpt om inkomende e-mails centraal in te lezen en toe te wijzen aan de juiste persoon of afdeling. 'Daarnaast controleert het bijvoorbeeld de responstijd en de uniformiteit van uitgaande berichten', zegt de leverancier. Eind maart 2011 moet de webselfservice zijn opgeleverd. Daarna volgt de implementatie van de andere twee modules die als webdienst worden geleverd.

Triodos Bank groeit snel. De balans is met 3,5 miljard euro bijna drie keer zo hoog als in 2007 en het aantal klanten groeide in 2010 met 43.000 tot 285.000. De bank hoopt de dienstverlening te verbeteren door de administratieve taken te automatiseren. Er moet bijvoorbeeld meer tijd vrijkomen voor de advisering van klanten.

Albert Heijn

Dienstverlener Trinicom richt zich in eerste instantie op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van Trinicom 5. Die suite bestaat uit de modules Web selfservice, E-mailresponse management, Live chat, Call management, Chatbot en Brief-, fax- en baliecontact.

Tot de klantenkring van Trinicom behoren onder andere Agis Zorgverzekeringen, Albert Heijn, Carglass, Cheaptickets.nl, De Kindertelefoon, De Telefoongids/Gouden Gids, Rabobank, Rijksuniversiteit Groningen, Thomas Cook en Univé verzekeringen.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Resultaatgericht Samenwerken (RGS).

    RGS is een gestructureerde methode die vastgoedprofessionals direct ondersteunt bij kwaliteitsverbetering, kostenefficiëntie en verduurzaming.

    Computable.nl

    De principes van cloud-native techniek

    Cloud-native technologieën voegen flexibiliteit, schaalbaarheid en beveiliging toe en verlagen de operationele kosten voor de IT-omgeving. Hoe dragen Kubernetes, KEDA en AKS hieraan bij?

    Meer lezen

    Training
    ActueelCarrière

    Trinicom sluit pact voor vaardigheidstraining T5

    Computable.nl
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Trinicom levert klantcontactsoftware aan GVB

    Computable.nl
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Frontline en Trinicom zoeken elkaar op

    Triodos Bank
    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Triodos Bank vernieuwt app met Progress Nativescript

    Computable.nl
    ActueelSoftware & Development

    Trinicom helpt IKEA Nederland aan CRM-software

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs