Genesys koopt Solariat om sociale-media-respons

Dit artikel delen:

Genesys, aanbieder van software voor klantervaring- en contactcenter-oplossingen, heeft Solariat overgenomen. Dit Californische bedrijf biedt software om respons van klanten binnen sociale media te traceren, filteren en analyseren. Ook kan het product Solariat Socialoptimizr, dat functionaliteit voor kunstmatige intelligentie bevat, aangeven of het zin heeft om actie te ondernemen en of een automatische of persoonlijke reactie vereist is.

De Socialoptimizr-software van Solariat zal worden geïntegreerd in de Genesys Agent Desktop. Het bedrijf wil via de overname beter in staat zijn het beheren van social media-interacties te optimaliseren.

Genesys, dat zich begin 2012 van moederbedrijf Alcatel-Lucent losmaakte, telt ruim 3500 klanten in tachtig landen. De softwareleverancier beweert dat met zijn softwareplatform elke dag zo'n honderd miljoen klantinteracties via contactcenters en front- en backoffices worden afgehandeld.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Nieuwsbrief

Wil je dagelijks op de hoogte gehouden worden van het laatste ict-nieuws, trends en ontwikkelingen? Abonneer je dan op onze gratis nieuwsbrief.

Vul een geldig e-mailadres in

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2014-03-19T11:55:00.000Z Rik Sanders


Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.