Enterprise information management (eim)-leverancier OpenText neemt zijn partner ICCM Solutions over. Deze softwareleverancier is gespecialiseerd proces-applicaties op basis van het OpenText Business Process Management (BPM)-platform. ICCM Solutions uit Malmesbury, Verenigd Koninkrijk, heeft wereldwijd ongeveer tweehonderd klanten die hun oplossingen inzetten, waaronder twee van de vijf grootste servicedesks ter wereld.
Op basis van een bibliotheek van herbruikbare servicecomponenten bij het inzetten van diverse bedrijfsbrede procesgebaseerde applicaties, kunnen klanten nu nieuwe diensten introduceren of bestaande diensten 25 procent sneller verbeteren in vergelijking tot de traditionele bpm-benaderingen. Met een snellere implementatie van Smart Process Applications helpt OpenText zijn klanten om snel hun doelstellingen en procesverbeteringen te bereiken.
OpenText Assure for ITSM
Door de overname kondigt OpenText direct de beschikbaarheid aan van OpenText Assure for ITSM. Dit is de nieuwste procesapplicatie speciaal ontwikkeld voor it-servicemanagers. Deze nieuwe applicatie beheert het gehele it-servicesleveringsproces, van aanvraag en ticket generatie tot en met onderzoek, analyse, probleemoplossing en kennis vastleggen.
OpenText Assure for ITSM biedt procesbesturing, maatwerk, alsook snellere ontwikkeling en integratie. Voor het aanbieden van een snelle en voorspelbare implementatie biedt OpenText Assure for ITSM de mogelijkheid om te gaan met een breed scala van service requests die variëren in omvang en reikwijdte. Of het volume laag of hoog is, OpenText Assure for ITSM is geschikt om dagelijks maximaal tot tienduizenden serviceaanvragen te verwerken.
Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn: