SAP biedt on-demand CRM-systeem

Dit artikel delen:

SAP komt met on-demand Customer Relationship Management (CRM). Klanten krijgen een eigen server die in een IBM datacenter wordt geplaatst.

Concurrent Salesforce ging de afgelopen maand twee keer op zwart. Anders dan bij Saleforce krijgen de klanten van SAP een eigen server. Deze ‘isolated tenancy’-strategie moet klanten beschermen tegen systeemuitval. Het CRM-systeem wordt in hybride vorm aangeboden. Klanten kunnen zowel via het internet als op een ‘vaste plek’ de service oproepen.

De aankondiging komt enkele dagen na de definitieve afsluiting van de overname door Oracle van Siebel Systems. Oracle vond Siebel vooral aantrekkelijk vanwege het on-demand CRM-systeem van Siebel.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2006-02-06T11:42:00.000Z Rian van Heur
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.