Postbank komt klagers 'mobieltjes' tegemoet

De Postbank verlengt de periode waarin mensen die een gratis Wap-telefoon hebben gekregen dit toestel kunnen activeren tot 1 december.

Daarmee hoopt de bank tegemoet te komen aan de ontevreden klanten die klagen over het chaotische verloop van de actie. De termijn die de bank aanvankelijk had vastgesteld voor de aanmelding bedroeg acht weken, gerekend vanaf de ontvangst van een Siemens mobiele telefoon. Als klanten het bijbehorende Telfort-abonnement binnen die tijd niet hadden geactiveerd, zou dat de klant driehonderd gulden kosten.
Eerder deze week vroeg de Consumentenbond de Postbank uitleg over de actie met mobiele Wap-telefoons. Volgens de bond ondervinden gebruikers problemen als ze zich via hun mobiele telefoon willen aanmelden voor elektronisch bankieren bij de Postbank. Inmiddels zijn er volgens de bond honderden klachten over het gratis mobieltje van de Postbank binnengekomen.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Lees verder


Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2001-08-23T00:00:00.000Z Marten Dijkstra
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.