Bestedingen content management in de lift

Leveranciers van content management kunnen de toekomst met vertrouwen tegemoet zien. Aldus Merrill Lynch.

Uit het jaarlijkse onderzoek van de zakenbank Merill Lynch blijkt dat de bestedingen aan content management door eindgebruikerorganisaties dit jaar toenemen met 16,5 procent. In 2001 was dat nog 15,3 procent. Daarnaast zullen volgens Merrill Lynch de eindgebruikers hun bestedingen aan content management dit jaar eerder dan verwacht opschroeven.
 
De komst van Microsoft met zijn Content Management Server heeft tot heel wat rep en roer onder de traditionele content management leveranciers geleid. Zo neemt volgens de rapportage 's werelds grootste softwareconcern nu de eerste plaats in als het gaat om koopintenties van de eindgebruikers. Daarnaast heeft de komst van Microsoft geleid tot de start van een prijzenoorlog onder de content management leverancier.
 
Na Microsoft scoort het bedrijf Documentum het beste als het gaat om de koopintenties van eindgebruikers, gevolgd door Interwoven (de voormalige nummer 1) en het bedrijf Stellent.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Lees verder


Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2002-03-07T00:00:00.000Z Marten Dijkstra
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.