Managed hosting door True

Aspect neemt Envoy Holdings over

 

Aspect Telecommunications Corporation neemt Envoy Holdings over, een Britse leverancier van call center-toepassingen volgens het computer telephony integration-model (CTI).

Tegelijkertijd is het bedrijf gestart met een nieuw bedrijfsonderdeel: Aspect Consulting and Systems Integration. Aspect wil hiermee zijn kennis over call center-toepassingen binnenmulti-vendor-omgevingen uitbreiden en in een nieuwe business-unit bundelen. Het streven is om op grote schaal uitbreiding te realiseren: zowel in Europa en Noord-Amerika als in Azië en Oceanië. Daarbij gaat het om het leveren van call center-oplossingen, gebaseerd op volledige klantondersteuning. Dit houdt in dat Aspect de klant een totaal-traject kan aanbieden: van consultancy tot en metcall center solutions-integratie.

Dit artikel is afkomstig van Computable.nl (https://www.computable.nl/artikel/201293). © Jaarbeurs IT Media.

?


Lees meer over


 

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.